rampeguttmammaen:)) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 HAr sånne til å stryke på klærne, men de bruker jeg nesten ikke, synes det er enklere å skrive på merkelappen. Men på strikkaklær, sokker, votter og sånt synes jeg de til å stryke på er noe hærk. Har hørt at det finnes noen som festes på en annen måte som kanskje er bedre på sånne typer klær?? Noen som vet om noe lurt de vil dele med meg?? =)
Sara Rompompei Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg bestiller her: http://www.sabo.no/display.aspx?menuid=1&prodid=114 Bruker vevde bånd og sånne taggit til å feste de med. Helt genialt
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 markmaster.com Min søster har i alle år bestilt herfra. Hun sier eneste minuset er om noen skal arve klærne, for lappene går IKKE av.. Skal bestille her selv tenkte jeg:-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 sorry. leste ikke meldingen din skikkelig.. ikke hørt om annet enn å sy eller stryke på lappene.. disse jeg snakker om skal strykes på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå