Gå til innhold

Mensen?? (litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blødde litt søndag kveld, liiite, ganske rosa. Blødde litt igjen igår på dagen, og bittelitt idag... Pleier ikke blø mye ved mensen, men sååå lite og "spredt" har jeg aldri opplevd før :S

Fødte for 10 uker siden, og fikk første mens igjen etter 6 uker. (Jeg fullammer) Er det mensen, eller er det noe annet??

Noen fler som har opplevd dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

renselses prosessen kan pågå i 12 uker mener jeg å huske...så det er sikker normalt :o)

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Fødte for 11 uker siden og er i gang med andre mens nå. Fullammer også, og ble utrolig skuffa da jeg skjønte at mensen var tilbake. Er antageligvis fordi snuppa mi sover så lenge om natten at jeg ikke ammer ho mellom 22 og 5-6. Da kan eggløsningen komme tilbake:(. Har alltid blødd mye (ekkelt) og hatt kraftige menssmerter. Nå blør det bare litt, nok med truseinnlegg egentlig, og veldig lite vondt. Så det er nok mensen ja... men er du usikker kan du jo ta en tur til legen:)

Skrevet

Så du tror det er renselsen som "er begynt igjen"?? Om du skjønner hva jeg mener, hehe. Har jo ikke blødd noe i mellomtiden ellers. Blødde i litt over 3 uker etter fødsel, og hadde mensen etter 6 uker, og "jeg kjenner igjen den".

Men, da er nok ingenting :)

Er kanskje litt begge deler, er jo ca 4 uker siden jeg hadde mensen da så. Kanskje den er helt regelmessig igjen med engang :)

Bare at jeg ikke blør som før på en måte..

UFF, dårlig forklart, men :S Jaja...

Skrevet

OKI, takk for svar :) Godt å høre... Rart at man liksom syns det er "feil" å blø for lite på en måte, om du skjønner :P Hehe.. Alt man skal tenke på da.

Enig med deg, kjipt å få tilbake mensen sååå tidlig etter fødsel, når man fullammer i tillegg :( Hadde jo håpet at det skulle ta hvertfall noen måneder, men men.. Sånn er det!

Da er det jo egentlig greit om jeg bare blør så lite da. Holder nemlig med truseinnlegg her også..

Skrevet

Ja,er det èn ting som ikke har vært noe savn dette året, så er det den. Æsj! Forskjell på folk, vet om mange som har vært uten i 1/2 år. :((

Skrevet

Sinnsykt urettferdig er det :( :(

Var såååå deilig å slippe å ofre mensen og stri en eneste tanke i ett helt år, og så for mini var ute så og si, så var det på`n igjen, blæ!!!

Men, da er det jo hvertfall greit å ikke blø så mye egentlig. For å se det "positive" i det å ha fått tilbake mensen så fort igjen.

Og, hvis den kan være regelmessig, så jeg har litt oversikt, så er det jo greit, på en måte. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...