Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Og vi har en unge sammen og alt er fint. Men jeg lurer litt på om jeg skal gå i fra han. Han vil nemlig ikke gå med rød genser. Og jeg tenker at om han virkelig elsker meg burde han gå med rød genser. Og jeg har sagt at jeg kan kjøpe rød genser til han, men han vil ikke ha. Hva skal jeg gjøre? HI
Süsse Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hvis du presser fem noen tårer og stamper litt i gulvet, vil han da? Ellers er det ikke noe håp. Forövrig er vel genser og bryllup to HELT forskjellige ting.
d",)~^~^~ Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hold på ditt standpunkt. Rødt er tross alt kjærlighetens farge og ved å nekte å gå med rødt nekter han jo for deres kjærlighet til hverandre. Men jeg syns ikke du skal gå fra han, du bør heller kaste ahn ut. er jo tross alt hans skyld at det skjærer seg. Masse trøsteklemmer til deg i denne vanskelige og vonde tiden!!!! Hold oss oppdatert da :-) For vi bryr oss vet du :-) Helt sant :-)
Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 FY FAEN FOR EN DRITTSEKK! Nei, hiv han på dør!
~~DoraDora~~ Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Dette var iallfall et sakling krangleinnlegg. Det skal du ha
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Kjøp en hvit genser til ham og vask den i en rød vask når han har blitt veldig glad i den. Kanskje han vil bruke den da. En annen løsning vil være å kaste syre i øynene hans for så å kjøpe en rød genser som du selvfølgelig sier at er svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå