Gå til innhold

hemorider

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ser en hemoride ut?

er de harde eller bløte?

hvordan vet man om man har fått det?

er de alltid vonde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som oftest kan du ikke se hemorider. De kan være interne og kun blø eller gjøre veldig vondt. Ser du hemoroiden kan det ha gått en blodpropp i den. Lykke til

Skrevet

Er hemorider farlige? Kan de bli farlige om man har dem over lengre tid?

Skrevet

Det er like vanlig å ha det utenpå som innvendig. De er til "vanlig" myke, men hender de blir irriterte - ved hyppig do-gåing eller hvis du er hard i magen og presser veldig, da kan de bli harde og vonde. Jeg har flere utvendig. Kjenner vanligvis ikke noe til dem.

Det er ikke farlig, bare litt ubehagelig til tider. Er man mye plaget av at de gjør vondt kan de opereres, men er visst ikke så veldig behagelig...

Skrevet

Jeg har operert vekk interne hemorider. De setter en strikk på den også faller den av av seg selv. (som man ikke merker) Det gjorde ikke noe vondt å få satt på den strikken, men jeg tenkte at siden klinikken lå ti min unna hjemmet kunne jeg gå hjem. Det var skikkelig vondt. Og vondt i et par dager etterpå...

Skrevet

Tror jeg har en eller to utvendige hemorider men merker aldri noe til dem.

Skrevet

Men klarer dere å ha sex da? Jeg tør jo ikke snu rompen til typen, for jeg har en hemoride utvendig og føler meg ikke så veldig fin... så er ikke så mange stillinger som passer da liksom :-(

Skrevet

men hvordan ser de ut? og hvordan vet jeg om jeg har det? jeg har noe baki der, men jeg vet ikke om det er enden på mellomkjøttet eller om der er en hemoride.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...