Gå til innhold

Hehe, Irak tar vel kaka!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg på nyhetene nå at Irak trodde/mente at norsk utenriksdepartement skulle betale Drillo som Irakisk landslagstener.

Er det mulig? Hvordan kan de tro/mene det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha..ha....Får for guds skyld ikke håpe at vi må betale for det!

Skrevet

Nei, tenkt så fjernt!

Dette er et prakt eksempel på at de er litt gammeldagse og ikke henger helt med i verden nede der...

P.S. Jeg er ikke rasist!!!! Men jeg mener at landene i midtøsten generelt ikke er så bevisste hva som skjer rundt seg i verden

Skrevet

Irak tar kaka? Hva med USA?

Om en eller annen sportstulling i Irak forventer at Drillo skal lønnes via Norge driter jeg i, men krigen, derimot...

Skrevet

Ja men det er en annen sak. Bush har dummet seg kraftig ut når det gjleder krigen der.

Skrevet

"Dette er et prakt eksempel på at de er litt gammeldagse og ikke henger helt med i verden nede der..."

Hvor mye vet du om Midtøsten?

Nei, jeg tror ikke du er rasist - bare uopplyst og litt for snar med å komme til konklusjoner! :)

Skrevet

innimellom tror jeg ikke så veldig mye på tv 2s nyheter...de er eksperter på å lage store saker av ingenting...

Skrevet

Hvis det er sant så de skikkelige dumme hvertfall.

Skrevet

Er ikke ute etter noe krangel, syns det var komisk og hadde lyst å komentere det bare.

Hvem som trekker raskt konkulsjoner kan vel diskuteres, for det var vel nettopp det du gjorde når du skriver at jeg er uopplyst. Hvorfor sier du det?

Skrevet

Hvis det er sant så de skikkelige dumme hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...