Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Heisann. Synest det er rett å slett fælt å sitte her å lese all dritten som blir skrevet om deg, all løgnen de skal få frem... har nok ikke lest ditt første innlegg.. men fatter ikke hva folk skal være så jævlige for... begynne å undersøke om noen har fått 4-linger, fordi de ikke tror på det.. Renspikket misunnelse... bare for at det ikke er den enkelte dritt-slengeren får oppmerksomheten... Jeg blir kvalm... Ønsker deg lykke til jeg... Velger å være anonym fordi jeg regner med dritten kommer hit og etterhvert!!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg er helt enig med deg anonym!!! Og masse lykke til til to blå.....5 hjerter!!!! Klem
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 helt enig.. slutt med hetsinga.. hvem juger på seg barn? dumme mennesker.. la hun nå få være i fred..
Smånetta 14.mai Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg er helt enig. Har prøvd å si ifra i tråden der de mistror deg, men jeg håper nå at den går nedover siden, eller snart blir slettet. Nå velger jeg et postivt innlegg i denne tråden: Gratulerer med alle fire. For en utrolig opplevelse og en utrolig overgang det må være. Kos deg og stå på!
Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 ja enig med deg HI utrolig dårlig gjort at voksne mennesker kan oppføre seg på denne måten og kaste dritt til nybakt 4 ling mamma
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 hvis dette hadde vært sant, så ville nok avisene hatt masse å skrive om.det er nemlig ikke hverdagslig at det blir født 4 linger i norge. dette er piss fra ende til annen,ikke vanskelig å skjønne i det hele tatt. dere er så forbanna lettlurte her inne at det skulle ikke vært lov. det florerer av idioter her inne som ikke har noe annet å gjøre enn å lyve. tro meg, om en liten stund, så får dere beskjed om at hun har mistet et eller flere barn i krybbedød, og så blir det trøsterunde på det. og så går det en stund, så kommer det en ny krise fra det holdet. tro meg, dere vil føle dere som idioter i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Hva?? Er de en av drittkasterne som er ute etter oppmerksomheten eller?? SKJÆRP dere... Umodne drittunger kalles dere som må rakke ned på alle andre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå