Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hmm.. har ei jente på 3 mndr som ikveld har feber. Hun har i tillegg blitt veeldig tett i nesen og har hostet en del tidligere. Hun har også hatt mye vondt i magen i dag, har MYYYYE luft.. og har gulpet opp masse ikveld... Jeg mistenker selvfølgelig forkjølelse,siden hun er så tett.. Hun renner også en del på det ene øyet.... men ikke noe gugg. Ringte legevakten for å spørre ang. denne feberen.. for jeg har hørt at når de er 3 mndr og mindre bør man alltid kontakte lege ved feber.. og hun er jo akuratt fylt 3 mndr.. Forklarte det som jeg har skrevet her.. og hun mente jeg burde komme inn å få sjekket. S å føler jeg meg litt hysterisk her da.. men klarer liksom ikke helt slå meg til ro med å bare tenke at det er vanlig forkjølelse... For da er det vel vanlig med feber? Feberen var forresten 38,4 sist jeg målte. Det er en drøy halvtime siden. Så da lurer jeg .... hva syns dere??? Bør jeg bare komme meg inn eller?? Eller er jeg hysterisk??
Nit@™ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hvis jeg hadde ringt legevakten, og de ba meg komme så hadde jeg reist. Garantert! Det er en grunn til at de vil dere skal komme!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Ettersom hun ber dere komme inn, så hadde jeg dratt. Greit å få sjekket.
Libido- Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Når legen sier du skal komme, da drar du. Om bare for å roe mammahjertet også =)
Cecelia & jentene Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg hadde uansett reist og fått henne sjekket! Hysterisk er du ikke,bare en bekymret mamma!
Pittamitta Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Veldig greitt å få sjekket dette.Kan være Øyebetennelse og forkjølelse osv.Trasig for bebisen..Er hun tett så bruk nesedrper sammens med saltvannsdråper 1 av hver sort i hvert nesebor.Og hev hodeenden på sengen hennes med feks noen bøker.ligger hun i vogn ,så hev hodet der også...Er ikke noe som er så grusomt som å være tett..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Jeg syns ikke det høres ut som noe grunn til å stresse.. jeg hadde gitt henne en paracet og sett an. Feberen er ikke skyhøy. Men det er mitt inntrykk av det du skriver her... syns det er skummelt å gi "råd" her.. jeg var på legevakta med mini når han var to mnd.. han hadde da feber på 39,4... ble jo bare sendt hjem igjen likevel... men hun virker ikke besværet i pusten..? ikke anstrengt på noen måte? Du kan også heve hodeenden i senga.. legg noen bøker under senga.. det letter også på pusten.. og få henne til å drikke mye ( amme ofte) da blir ikke snørra så seig.. hvis du skjønner og er hun veldig varm så ta bare på et pledd.. (er sykepleier forresten .. )
Pittamitta Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Forresten så hjelper sukkervann mot luft i magen... Men reis til legen du :-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Takk for svar.. da kommer jeg meg inn med henne!! =)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Apropo!! Hvis dama på legevakta hadde sagt du burde kommet.. så hadde jeg dratt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå