Gå til innhold

Noen som så på "akutten" i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på, om han mannen som hadde blitt skutt og kula som ble "borte" etter operasjonen, så var jeg borte litt og det neste jeg så var at legen hadde "funnet igjen" kula og skulle levere den til politiet og at dama til han som ble skutt ble ført bort i håndjern.. Og nå lurer jeg veldig på hva det var jeg gikk glipp av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politiet hadde funnet alle pengene fra ranet hjemme hos de...og et våpen! Så de var tydeligvis med på det begge to

Skrevet

Politiet hadde ransaket hjemmet til dette paret.og funnet våpen (tror jef) og akkurat den pengesummen som hadde blitt stjålet fra den butikken.Så de hadde vel vært smman om rante sikkert.da hadde ikke legen annet valg enn å si at de hadde funnet kula ...

Skrevet

han hadde vært delaktig i et ran. Påstod først at han tilfeldigvis var i butikken for å handle og at han ikke var involvert. Legene trodde på han og gjemte kula. Etterhvert kom politiet og fortalte at de hadde funnet ranspengene hjemme hos denne mannen. Da leverte legene kula til politiet og begge ble arrestert.

Skrevet

Mannen som var blitt skutt sa først at det var ett uhell,han var redd for å bli tatt grunnet rasisme osv selv om han ikke hadde gjort det( kort fortalt), og da ville ikke legene gi kula fra seg, men så viste det seg at politiet hadde funnet pengene fra ranet hjemme hos de folka så da bestemte legene å gi kula til politiet alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...