EtMirakel Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Lurer fært, har fått en pris på 750 her..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 1200 på majorstuaklinikken.
EtMirakel Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 det var veldig dyrt da, jeg som tenkte at 750 var mye:S
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 750 kr er det billigste jeg har hørt om! Men så spørs det hva som er inkludert da, på majorstuaklinikken er bildene og dvd-en inkludert, i tillegg har jeg vært 3 ganger, 2 ganger gratis, fordi snuppa mi er litt vanskelig å ha med å gjøre (lå med bakhodet ut, ansiktet inn i livmorveggen o.l.)
EtMirakel Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 hm da er kanskje ikke di tinga inkludert da, må sikkert da betale ekstra for bildene og dvd da tenker jeg, da blir det og punge ut mer penger da, jaja verdt det...så u fikk gratis di andre gangene siden u ikke så ansiktet da eller?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 ja, var første gang forrige mandag. Da la hun seg med hodet inn i ryggen på meg. Da fikk jeg ny time torsdag. Da var navlestrengen i veien + at hun lå med ansiktet inn i livmorveggen. Var i dag også, og da var hun litt mer samarbeidsvillig, men hadde armen fremfor ansiktet... Hun på Majorstuaklinikken sa at det var sjelden babyen var så lite samarbeidsvillig, men mente at det var fordi hun ligger så langt nede.. Syns det var verdt hver krone da, fikk se en skjønn jente som faktisk ligner på broren sin + at jeg fikk bekreftet at det er jente da, siden jm på ordinær sa "mest sannsynlig jente"
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Vi betalte 800, da fikk vi med dvd og maaange bilder
Gjest Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jeg betalte 600kr + DVD og 1 Bilde :) Grønnvold og Lunde gynekologisk legekontor her i Larvik
lotta72 har fått Anders Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Betalt 1000,- i Moss. Da fikk vi 77 blider på cd.
BarnNr.4 :) Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Betalte 600kr men fikk ikke bilde lr noe med!! det var ikke planen, eller avtalen!! ble så forbanna at ej ringte inn å fikk igjen pengane! Ålesund seff!! hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Har ikke enda, men skal om 3 uker og skal betale 900 kroner på Hinnaklinikken i Stavanger
Tooblind Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Vi betalte 800 kr for 3D UL med full undersøkelse, 50 bilder og 14 filmsnutter, samt så laget han en flott presentasjon med musikk som også lå på dvd'en... Helt fantastisk bra og er superfornøyd. Kan absolutt anbefale han. Var forresten hos Kvinnedoktoren på Nøtterøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå