anonymjeg Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor mye kaker trenger jeg til ca 30 gjester? Har fått noen til å bake noen kaker, men må nok ta litt selv også....Men er ikke så god på baking, noen som har tips om enkle og gode kaker jeg kan bake? Kom med oppskrifter!
2barns mor Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Vi var ca. 25 stk. i selve dåpen, samt ca. en 10 stk på etterlag, hadde vel en 10 kaker samt to forskjellige desserter. Må bare få si at samboer`s familie er noen skikkelige kakemonser, mens min ikke er det i det hele tatt. Men utrolig nok: alle kakene gikk med!! Du kan jo lage 1-2-3 kaker, masse godt der synes jeg.... eller bestillle på bakeri!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Maks 5 kaker. Da har du i massevis. Marsipankake er obligatorisk. Samme er sjokoladekake. Verdens beste Suksessterte Ostekake Bløtkake Charlotte Ruseeau Iskake (daim feks)
mayaya Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Vi hadde en stor marsipankake, gulkremkake, kvæfjordkake, ostekake, kransekake, muffins altså ingen sjokoladekake :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå