Gå til innhold

Til dere der har svart på: Hvem har funnet noe ekkelt....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søsteren til sambo som fant en svarsnegle i Snappels'n sin fikk tilbud om en kasse Snappels, men takket fint nei til den, hehe :P

jeg som fant en edderkopp i ølen min, turte ikke å si i fra til bartenderen :S

Skrevet

sjokoladen jeg kjøpte var i italia.. å da kasta jeg den bare, gadd ikek gå ned og begynne å forklare til italienere som nesten ikke kunne engelsk;)

og hår i maten da fikk jeg det jeg hadde ''kjøpt''

for min del hvertfall

Skrevet

Har en gang sendt inn en KvikkLunsj som manglet kjeks i, altså ikke noe ekkelt, bare en feil. Fikk da i retur en hel eske full med assortert utvalg av sjokolader.:-)

Jeg venter fortsatt på tilbakemelding ang trebiten i brødet.

Skrevet

Jeg kasta bare egget med fosteret i. Var i jula eller påska så det var stengt noen dager.

Skrevet

Fikk produktpakke fra Stabburet:-)

Skrevet

Vi fant en død bie i syltetøyet fra Lerum.

Skrev en mail til Lerum og la med bilde av den døde stakkaren.

Det tok ikke mange dager før vi fikk pakke på døren med 5 glass div syltetøy og flere flasker saft som plaster på såret.... Og en død bie er jo ikke ekkelt engang.

Skrevet

Jeg ga bare beskjed til butikken hvor jeg kjøpte melet med mark i jeg. Fikk ingenting, kom ikke på at jeg skulle få noe heller. Eller jo, jeg fikk jo pengene tilbake selvfølgelig! Tok ikke kontakt med produsent

Skrevet

Har ikke svart i den andre, men tar det her, for jeg har fått noe hver gang:

Eplestilk i Noras Eplejuice: 20 liter eplejuice.

Gummibit i kjøttdeig fra Gilde: div kjøttvarer for 400 kr.

Flue i mat på restaurant i Tyrkia: gratis måltid for to.

Hår i pizza på Dolly's: Gavekort på to store pizza.

Null kullsyre i en falske Tab X-tra: To nye flasker.

Dens siste var ikke ekkel, og den første var nok en aprilspøk som ballet på seg. Dvs eplestilken stamma fra et eple på kjøkkenet til mamma, men det visste jo ikke hun... :-S

Skrevet

Jeg fikk ei flott bløtkake fra et visst bakeri i Trondheim,etter å ha funnet noe rart i brødet.

Men da jeg fant enda en ting,ikke mer enn et par uker etterpå,så skrev jeg til dem,og spurte dem om hvor renslige de egentlig er???

Da fikk jeg personlig invitasjon til å besøke fabrikken...men jeg torde ikke dra..hehe (var litt mouthy i det brevet,sjø!)

Ellers slapp vi betale kinamaten,etter at den sigaretstumpen dukka opp...men jeg hadde jo allerede spist en god del...isj.

Skrevet

Fikk 100,- fra sjokoladeprodusenten med en forklaring.:)

Skrevet

Skjønner ikke at det var et forster inni.. Hønene sitter jo i bur og frittgående har lite haner rundt seg.. Uansett er jo egg hønsemens.. he he.. isj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...