<3LillePrins<3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 vet ikke om det er kynnere eller rier.. men de kommer veldig ofte nå, enda jeg bare ligger rett ut på sofaen... Har hatt kynnere før, men de har ikke vært så ubehagelig som dette, heller ikke så tette.. det er på ingen måte kjempevondt (som rier vel skal være) men det er såpass ubehagelig at jeg føler at jeg må "holde pusten" noen sekunder mens det er på det verste... hjelp... noen som vet om det er lov å håpe at noe er på gang??? =S
meg & to små vampyrer Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Æ, det er sikkert rier:) Går det over om du gjør noe annet? Hvordan var det der da? Hmmm. tenke. Kynnerene skal jo gå over om man tar det rolig?
Vibe80 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Ang kynnere så har jeg masse av disse og de kommer like ofte når jeg ligger musestille på sofaen som når jeg går. Har netter der jeg våkner av vonde kynnere. Har hatt det slik i ei uke el to nå så er nok ingen fødsel på gang her.. Har den siste tid hatt et snitt på 50-60 stk i døgnet, jeg synes hvertfall det er mange nok.. Må jo få ei topptrent livmor om det fortsetter slik frem til termin:)
Vibe80 Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 På overtid ja, så det først nå, men da kan det jo hende noe er på gang. Du får si fra om det er var fødselen som startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå