Thunderstruck Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 "det lyser i stille grender! "glade jul"
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 "En stjerne skinner i natt"
MathildeC Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 O Helga Natt med Jussi Bjorling! Faar alltid frysninger.
piano♫ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Jeg har flere favoritter: - Deilig er jorden - Det lyser i stille grender (helst sunget av barnekor) - Julekveldsvisa
Plutselig_gravid Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 De julesangene jeg får julestemning av er: -deilig er jorden -det lyser i stille grender -.....nå har vi vaska golvet..... -glade jul Henger vel igjen fra barndommen tenker jeg:o) Men kommer veldig mye an på hvem som synger.
Reflexia Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 O Helga Natt med jussi bjørling er også! og nå tennes tusen julelys
d",)~^~^~ Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Har så mange... - Feliz Navidad, får meg alltid i sprudlende julestemning - Tenn lys, gir ettertanke og handler om det som for meg er julebudskap - Det lyser i stille grender, gir alltid klump i halsen - Marias vuggesang av Carola, den er bare vakker og rører et mors hjerte Og mange flere....gleder meg til å snart kunne finne alle jule-cd`ene og fylle stua med julestemning!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Deilig er jorden er vakrest, må alltid gråte til den. Men julestemninga kommer sigende sammen med O Helga natt, En stjerne skinner i natt og Det var julekveld i skogen.
piano♫ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2007 Har dere hørt Deilig er jorden og Stille natt med SKRUK? Det er julestemning på CD, altså. Anbefales :-) Vil gjerne høre fleres mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå