AO3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har vært så sliten i det siste, uten egentlig å ha noen grunn til det, og fikk ømme pupper i dag (noe jeg ellers ikke har hatt mens jeg har gått på p-piller). Har ikke hatt mensen på nesten tre måneder, siden jeg har hoppet rett på nytt pillebrett to ganger på rad av diverse praktiske grunner. Men - det er jo ikke noen vits i å håpe, egentlig, for jeg vet jo hvor liten sjanse det er for å bli gravid på pillen når man tar pillene riktig, og det gjør jeg. Alltid. Er jo flink pike. Må nesten le litt av meg selv, snakker om å se spøkelser på høylys dag! Tenk hvordan jeg kommer til å bli når vi faktisk begynner å prøve! Hehe. Får bare krysse fingrene for at sambo blir med på prøvingen om ikke så altfor lenge.
1222 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 HIhi:-) kanskje det er noe på gang..? Det skjer jo, men sannsynlighteen er vel forsvinnende liten om du har gjort som du skal.
AO3 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Det er akkurat det som er saken... Jeg VET jo at jeg har tatt p-pillene som jeg skal, og da er det utrolig liten sjanse for å bli gravid. De fleste som blir gravid på p-piller, har jo hatt en eller annen form for "brukerfeil". Det er nok bare jeg som så altfor gjerne vil bli gravid! *hehe* Det er nok en logisk grunn til at kroppen min spiller meg diverse puss akkurat nå... (i tillegg ble jeg i dag skikkelig kvalm og bilsyk for første gang på mange år, og hadde litt blodig utflod... aldri hatt det før... forstå det den som kan) Det er sikkert fordi jeg går rundt og tenker for mye på det, og ser ting som egentlig ikke er der. *Puste dypt inn* får heller prøve å fokusere på at vi kanskje skal prøve å bli en liten familie på nyåret, istedet for å innbilde meg ting. Det er virkelig fint å ha et slikt forum, hvor man kan "snakke" med noen om disse tingene - ellers hadde jeg sikkert belastet min allerede stressede og slitne samboer, tror ikke han trenger å høre på hysteriske meg om dette akkurat nå!
1222 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Hmm... jeg synes det hele høres litt suspekt ut jeg...kanskje er det ikke kroppen din som spiller deg et puss, men forsøker å gi deg en viktig beskjed?! Jeg vet om to som har blitt gravid henholdsvis på minipille og på ppille. Som jeg forstod det, hadde de gjort som etter boken, men likevel var de altså blitt gravide. Men keg skjønner godt hva du mener når du mistenker deg selv for å se ting som ikke er der.., jeg var jo sikker på at jeg innbilte meg at heg var gravid nå, og så var jeg jommen det. Ventet en hel uke med å teste, fordi jeg ikke så noen vits i det... Du må holde oss opp oppdatert på denne saken altså:-)
AO3 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Tja, jeg tviler litt på at det er så mye å oppdatere om! Funderer på å slutte på dette brettet en uke for tidlig (dette er jo tredje brett på rad uten pause, så det har ikke noe å si) for å se at/om jeg får mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå