snartmammapåny Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Savnet og savnet... hehe Men har faktisk lurt på hvor du ble av;) Hvordan går det? Fortsatt 2 barn og sinsykt perfekt og deilig eller?
☆Anonymia☆ Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 lenej: faen..visste det var noe jeg glemte..
Mårud Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 Helt ute av trening på dette,så gidder ikke rive løs akkurat nå
Mårud Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 Like lite forandring som på hønsehjernene her inne ja...
lenej :o) Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 nei nei, kine-mor.. blir jo så kald trekk da, og katta drar jo inn all mulig slags mannskit da... jaja.. hei gulli!! går bra med de fancy snøscooterne dine? får vel kost deg, nå når det er snø, regne eg med?
Mårud Skrevet 20. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2007 Å djis så opphengt du har vært i meg ser man..hoho..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå