Gå til innhold

Og vips! Så var jeg gravid:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gikk jammen over all forventning, ett forsøk, og jeg/vi er gravid. En bitte liten mini inne i magen nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gratulerer så masse! Så koselig! Det er jo drømmen da, å bli gravid på første forsøk! Lykke til i den spennende tiden framover, og hold oss oppdatert! :D

Skrevet

Takk for det, meg80. Jeg hadde virkelig aldri trodd at det skulle gå så fort, hadde liksom forestilt meg at dette skulle i alle fall ta en halv år, men nå er det jo veldig tidlig enda da, så krysser fingrene for at alt går bra. Er ikm +7 i dag. Må sies dette oppleves med skrekkbalndet fryd, men er mest fryd:-)

Skrevet

Gurimalla, det gikk fort! =)

Gratulerer så masse med den lille spiren.

Håper du får et flott svangerskap! :)

Skrevet

Gratulere så utrolig mye:):) Håper det samme skjer her:)

Ikm uke 50:)

Lykke til videre med den lille spiren:)

Skrevet

Takk for gratulasjoner:-) og masse lykke til til dere, jeg går over på 1.trim. nå. Vi sees der om ikke lenge håper jeg:-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Det gikk fort! Vi startet vår første pp i går... Håper vi er like heldige:)

Skrevet

Ja,vips så var vi også gravide:) hehe, dette trodde jeg ikke. Var helt forberedt på å gå inn i andre pp nå.. Men neida, tatt mange gravitester.. For jeg har ikke trodd mine egne øyne...

Alle positive:) jippii

Skrevet

Og vips her og :) :) kan liksom ikke helt tro det enda...... har bare tatt en test jeg da, men det var tydelig to streker ingen tvil!!! tenkte ta en til i morgen tidlig.

Skrevet

hehe, ja dere er jo også inne på 1. tri, jommen gikk det fort, hurra for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...