Gå til innhold

Hva gir dere til mannen/samboeren/kjæresten din til jul??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min får jakke fra Sail Racing. Kjempetøff. og jeg vet at han har siklet på den:)

..eller er det etter den, er ikke sikker...:)

Skrevet

blir vel digital kamra antageligvis:D

Skrevet

Har kjøpt"dragonfly" på llekebutikken:P

Sånn man styrer i lufta med kontroll...

hehe...gutter vil alltid være gutter;)

Skrevet

Aner ikke.....! Vi har enkli en avtale om ikke å gi hverandre ting, men opplevelser. Fellesopplevelser. Men nå har det seg sånn at vi venter nr 2 på 15 mnd rett før jul, så jeg kan ikke se for meg at vi kommer på noe alene før til sommeren kanskje. Skåne familien fra å være barnevakt i dette "galehuset" :D

Så i år har vi vært litt inne på tanken om å kanskje kjøpe noe vi øsnker oss sammen. Ny tv feks..... Ikke så spennende, men har man"alt", har man "alt".

Skrevet

Jeg skal gi min kjære en helg på spa hotell sammen med meg=)

Skrevet

Her blir det klær.

Skrevet

Blir koffert her, en sånn trillekoffert av titan. Og så blir det vel noe attåt som jeg ikke har tenkt ut ennå.

Skrevet

Fjällreven-bukse til å bruke når i vi er i fjellheimen, tenker jeg. Bare jeg kunne funnet litt tid til å dra ut å se etter ei!!!!!!!!! Grrrrrrrrrr.......rekker aldri å dra på shopping jeg!

Skrevet

Aner ikke... han ønsket seg x-box 360, kjøpte til han, men bruker det ikke.

Ønsket seg trådløs handsfree - kjøpte men bruker det ikke-- pluss mye mer! Så jeg har ikke peiling... Gidder ikke bruke penger på ting han ikke bruker. I år ønsker han seg ingenting, men det kan ha noe med at jeg har klaget på at han ikke har brukt NOE av det jeg har kjøpt til han av gaver... er nok skikkelig dårlig til dette med gaver til han ja.

Så er han også litt i mot julen... siden han som oftes er på jobb..

Skrevet

Fra meg får han kontorstol og bokser i skinn til å ha på kontoret. Fra barna får han et fotolerret med bilde av dem

Skrevet

Vi har egentlig bestemt oss for å ikek kjøpe noe til hverandre i år, heller legge pengene i møbler og stasj. MEN, blir nok en liten ting under treet fordet da :) bare ikke funnet ut helt hva enda..

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å kjøpe nye sko til ham, meget nødvendig, men så har vi kjøpt ny flatskjerm-tv og hjemmekino-anlegg, pluss pusset opp kjøkkenet siden 1. oktober.... Så da er vel egentlig kontoen for til oss fra oss godt og vel oppbrukt... Jeg har i alle fall sagt i fra at jeg ikke skal ha julegave i år. Kanskje det blir en marsipangris eller noe sånt i en søt liten pakke fra meg til han, men mer blir det heller ikke. Fra gullet skal jeg også sørge for en liten pakke, men aner ikke hva...

Skrevet

Har tenkt å kjøpe han ny klokke fra meg. Fra ungene får han adidas sandaler, boxershortser og en cd han ønsker seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...