Makka Pakka Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Nei, men vurderer å kjøpe pH-lampe, hehe. Dvs vurderte, etter det som sto i Dagbladet (el var det VG) så mista jeg lysta. Jeg kjenner forøvrig ingen som har alle disse tingen. Har bare utrendye venner, heldigvis ;-)
~Snublefot~ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nope, synes ikke noe om å ha ting jeg ikke synes er fine bare for å være moderne:p
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Hm. Vi har Fretex-stoler, en sliten koselig tv-kanne fra søttitallet og arvede lamper *stolt*
Himmel og hav Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Niks! Det eneste som er særegent design på her i huset er meg, for jeg er nemlig noe for meg sjøl ;-)
prekæs Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Masse alessi, som står i fin kontrast til de gamle kjøkkenredskapene jeg samler på. Ph lampe kunne jeg tenkt meg, men syvern til Arne Jacobsen har blitt så vanlig at den (nesten) blir harry:)
Stratos med 3 barn Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Nei, men så er jeg ikke i vennegjengen til frua til statsministeren heller. Gudsjelov!
MikroMidas Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Har en Alessi kaffebeholder og en Alessi fruktbolle. Fikk det i bryllupspresang fra jobben min. Synes de er kule, men ville ikke kjørt den stilen helt ut. Jeg er for mangfold og liker å blande litt - nytt og gammelt, moderne og nostalgisk.
hm hm Skrevet 20. november 2007 #12 Skrevet 20. november 2007 Syns faktisk Arne Jacobsen stolene er fine, så hvis jeg skulle hatt de, så hadde det ikke vært fordi de er moderne. Men nå har jeg ikke råd til å bytte ut Bohus-stolene mine uansett:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 Har da en del scandia - stoler innen rekkevidde. Pene enkle og geniale møbler. Veldig glad i dem.
prekæs Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 Måtte google. De ser komfortable ut, selv helt uten puter. Over femti år og "moderne" design:)
Jenny-penny Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 Jeg er velig gla i design møbler i små mengder. Har mye møbler fra en antikk butikk i Uddevalla blandet med lamper fra Kartell. Liker veldig godt design jeg, bedre å bruke penger på en stol du har i 50 år enn å bytte Ikea møbler etter humøret som mange gjør:o) Ghost stolen fra P.S står på ønskelisten min i år, samt en kommoe fra antikk-mannen min:o)
bente69;) Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 Jeg har Alessi fruktkurv og en glassdings *ler* som spagettien er i. Har derimot masse Georg Jensen, digger det merket:))
Gjest Skrevet 20. november 2007 #17 Skrevet 20. november 2007 Har alessi kanne, men hverken stol eller lampe Jeg forelsker meg lett i design klassikerne ikke ford de er moderne, men fordi de har en historie. Er heller ikke for å ha KUN designmøbler, men en god blanding er da ikke å forakte. Jenny-penny : Den stolen er på lista mi også, fantastisk!
Jenny-penny Skrevet 20. november 2007 #18 Skrevet 20. november 2007 Så gøy mami!! den er helt RÅ!!!!!!!!!!! skal ha den til en kjempe gammel sminkekommode og det blir en super blanding
Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 #19 Skrevet 20. november 2007 Jeg har aldri hørt om noen av de merkene dere ramser opp her, unntatt Ikea, hehe;) Bedre med billig og greit enn dyrt og greit, så kan jeg bytte etter humør. Kjipt å ikke ha samvittighet til å kunne kaste ting når jeg ønsker meg noe nytt! (Og det gjør jeg stadig)
Iselilja Skrevet 20. november 2007 #20 Skrevet 20. november 2007 Har PH-lampe og Alessi vannkoker. Synes stolene er fine, men liker mauren bedre enn syveren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå