mayaya Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Her i huset er julekortene en statshemmelighet til de ligger i postkassa til folk... Hehehee.... Er det noe gøy når alle kan se det på forhånd, da? Vi har bare en ørliten smakebit, utsnitt av et bilde, i bloggen vi, så folk har noe å fundere på. Julekort er en alvorlig sak :-D
Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Regner ikke med at tanter og onkler holder til her. Så vårt blir nok ikke sett av de som skal få det i postkassa=)
EnUndreneMor Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 jojo men er ingen jeg kjenner her inne som skal ha julekort;)
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Sender dere ikke ut julekort til de andre dibberne??? :-o
rødhette* Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Nå er det jo veldig mange som legger ut bildene på hjemmesider, og ikke på albumet her inne da... Og på hjemmesidene er det vel venner og familie innom. Helt enig med deg, mayaya. Her er det kun du som har fått sett bilde av julekortet vårt hehe. Ei anna venninne spurte om hun kunne få se, men jeg sa nei fordi jeg skal sende et til henne i posten hehe. Det skal jo være spennende!
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Ja, jeg mente hjemmesider, i grunnen. :-) rødhette* : Mener du å si at jeg ikke får? *sukk*
rødhette* Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 mayaya, vi får se. Får jeg et til over, så kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje... men siden du har den teflonhjerna di, så neppe
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 Nettopp derfor trenger jeg! Hah!
☆Anonymia☆ Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 er ingen jeg sender julekort til her inne...
mayaya Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 Men det ligger pjo på siden din, da :-p
SusanneFraRogaland89 Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 hihi:P.. jeg har ikke laga julekort enda:P.. men di som det gjelder har kanskje ikke hele sekta si inne her:P.. men ja viss på hjemmesider(som jeg ikke enda har sett), så kanskje di ikke er så nøyne på å ha det såå hemmelig:P..
☆Anonymia☆ Skrevet 20. november 2007 #12 Skrevet 20. november 2007 ligger på en "hemmelig side" som ingen andre enn meg kan komme inn på hehe..
Stratos med 3 barn Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 ??? Jeg forstår ikke hvorfor folk må ha fremmedes meninger om hvilket som er finest jeg da....!!!!! Men det er meg
Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 Vårt ligger på hjemmesiden, men det er jo selvfølgelig ikke link til den siden fra noen av de andre sidene=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå