Gå til innhold

Til dere som legger ut julekortene deres..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er julekortene en statshemmelighet til de ligger i postkassa til folk... Hehehee.... Er det noe gøy når alle kan se det på forhånd, da?

 

Vi har bare en ørliten smakebit, utsnitt av et bilde, i bloggen vi, så folk har noe å fundere på.

 

Julekort er en alvorlig sak :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner ikke med at tanter og onkler holder til her. Så vårt blir nok ikke sett av de som skal få det i postkassa=)

Skrevet

jojo men er ingen jeg kjenner her inne som skal ha julekort;)

Skrevet

Sender dere ikke ut julekort til de andre dibberne??? :-o

Skrevet

Nå er det jo veldig mange som legger ut bildene på hjemmesider, og ikke på albumet her inne da... Og på hjemmesidene er det vel venner og familie innom.

 

Helt enig med deg, mayaya. Her er det kun du som har fått sett bilde av julekortet vårt hehe. Ei anna venninne spurte om hun kunne få se, men jeg sa nei fordi jeg skal sende et til henne i posten hehe. Det skal jo være spennende!

Skrevet

Ja, jeg mente hjemmesider, i grunnen. :-)

 

rødhette* : Mener du å si at jeg ikke får? *sukk*

Skrevet

mayaya, vi får se. Får jeg et til over, så kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanskje...

 

men siden du har den teflonhjerna di, så neppe :P

Skrevet

er ingen jeg sender julekort til her inne...:)

Skrevet

Men det ligger pjo på siden din, da :-p

Skrevet

hihi:P..

jeg har ikke laga julekort enda:P..

 

men di som det gjelder har kanskje ikke hele sekta si inne her:P..

 

men ja viss på hjemmesider(som jeg ikke enda har sett),

så kanskje di ikke er så nøyne på å ha det såå hemmelig:P..

 

 

 

Skrevet

ligger på en "hemmelig side" som ingen andre enn meg kan komme inn på :)

hehe..

Skrevet

??? Jeg forstår ikke hvorfor folk må ha fremmedes meninger om hvilket som er finest jeg da....!!!!! Men det er meg

Skrevet

Vårt ligger på hjemmesiden, men det er jo selvfølgelig ikke link til den siden fra noen av de andre sidene=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...