Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 1 lt kulturmelk 3-4 egg 150 gr smeltet smør 2 ts natron 1-2 dl sukker Og så mel til røra blir passe tykk. Pleier å røre ut natronen i en halv kopp med kulturmelk og la den stå til den er økt noe før jeg rører den inn.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 toro ferdig vaffelpakke.. heheheheh
silhah og emilie Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 har ikke kultur melk..har snn pose røre men tenkte å lage selv denne gangen:p
Monajenten Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Signerer stinkus, den er råååågod :-D
rødhette* Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ha i halvt om halvt med grovmel og hvetemel. Blir sunnere vafler, og knallgode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå