Lykkeliten *På overtid* Skrevet 21. november 2007 #26 Skrevet 21. november 2007 Jeg har gått på pergo en måned før, men ble ikke gravid. Går på det igjen nå siden vi har prøvd i over 1 år. Jeg skal ha tre måneder med pergo, og jeg er midt i el nå ) Fikk faktisk positiv eggløsnigstest for første gang Jeg skal å ta blodprøver på dag 22 hver måned. Blir jeg ikke gravid i løpet av disse tre månedene så er det vel prøverør på meg også.. Gynekologen kalte det "andre metoder" men jeg regner med at det er prøverør.. sukk.. har mistet litt trua på at det kan skje jeg..
Lennox 73 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #27 Skrevet 21. november 2007 Så bra at du har fått positiv e.l da Tinemor:) De er så flinke i dag med prøverør osv så du burde ikke miste mote ennå,selv om jeg vet hvordan det føles.....har slike dager jeg og hvor alt føles håpløst.......Men tror det beste er å ha en positiv tro og se fremover. Alt kan skje,......det er jeg levende overbevist om. Min venninne er et bevis på det. hun har tette eggledere......måtte ifølge legen ha prøverør for i hele tatt få barn. Dagen hun var inne for prøverør får hun vite at hun er gravid......på normal måte. Jeg har tro på mirakler og det kan skje oss også Lykke til og stå på videre.
Lennox 73 Skrevet 21. november 2007 Forfatter #28 Skrevet 21. november 2007 sendt deg mail back jeg;)))))) KJEMPE FIN HJEMMESIDE DU:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå