Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hadde dåp på søndag (18 nov). Skal ordne til med takkekort nå. Men hva er vanlig å ha bilde av, altså jeg vet jo at guttungen skal være på bildet, men er det bilde fra dåpen eller hvilket som helst bilde av han?
Lululu Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg brukte ikke bilde fra dåpen, fant et annet der hun var så veldig søt!
bompymamma Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Med min yngste datter, brukte jeg et nærbilde av henne fra dåpen. Men med den eldste datteren min fant jeg ingen bilder jeg ønsket å bruke. Derfor tok jeg på henne dåpskjolen noen dager etter, og knipset i vei. Endte opp med et kjempefint takkekort : ) Men det er vel ingen regel så tilsier at du absolutt må ha et bilde av barnet i dåpskjolen ; )
Mamma til to tette Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hadde veldig problem med å finne godt bilde av ham etter dåpen. Hadde byttet ham ut av dåpskjolen etter maten. Endte med at jeg som nødløsning kledde på ham kjolen igjen noen dager etterpå og knipset. Men til slutt fant vi et bilde fra selve dagen, da "klippet" vi ham ut av et større bilde. Og med en fin ramme rundt så ble det et utrolig fint takkekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå