TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Var rundt og kikket etter mamma-bukse i dag, for jeg trenger virkelig et par nye. -De jeg har er blitt så løse i låra, og sitter ikke like pent lenger... Har vel prøvd ALLE buksene på H&M, Exit, og Lindex,men ingen av dem satt noe fint (har ikke akkurat no særlig med fett på rumpe og lår, og derfor har bukser som passer i livet en tendens til å bli litt for løse sånn ellers...). Men så spurte jeg helt tilfeldig på Lindex om de snart kom til å få inn flere str. på buksene, siden det var så utplukket der. Og til glede for meg, sa de at de akkurat hadde fått inn en ny modell. Det er en enkel og mørk, mørk blå slim jeans med masse stretch, og den er faktisk utrolig behagelig å ha på. Sitter som støpt over baken, og er den fineste mamma-buksa jeg noen gang har hatt! Så dette er da et lite tips til alle dere andre her som sliter med å finne ettersittende og samtidig behagelige mamma-bukser
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Da må jeg bare få skryte litt av den nye buksa mi som jeg kjøpte på Kappahl. Skinnyjeans med stretch som er kjempegod å ha på seg. Kjempefin inni støvletter.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Godt at du og har funnet deg en fin bukse da! På KappAhl her i området så har de ikke mamma-tøy..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ja, det er ikke lett å finne, så jeg blir veldig glad når jeg først finner en. Har en smal til fra før fra h&m i tillegg til den fra Kappahl, som også er veldig fin og god. De har egentlig ikke mammaklær på Kappahl her heller, men de har mammabukser. Litt merkelig egentlig at de ikke har topper, men bukser.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Den koster 299,- så syntes ikke det var noen dårlig pris Er du i tillegg med i Lindex-klubben, har du kanskje fått en kupong som gir deg 25% rabatt på ett kjøp frem til 27.11? Det har i alle fall jeg fått, men den glemte jeg selvfølgelig å bruke... ;P
lillemoi<3 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Hei! Takk for tipset , har også let etter mammabukser men finner ikke noe som passer. Har en mammabukse men den er ikke så behagelig å ha på. Så tror skal ta meg en tur på Lindex jeg:D
2008 og 2011 mamma Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 TAKK for tipset! Jeg kjøpte meg akkurat DEN buksa idag!!! (er også str.34 og har hatt problemer med å finne en som passet "overalt") Kjøpte samtidig en som hadde litt mørkere blåfarge (sort/blå) i samme modell. STRÅLENDE FORNØYD! Endelig kan jeg puste med bukser på...hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå