Gå til innhold

Noen som har peiling på bæresjal/slynge til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte BabyBjørn til førstemann, men kunne tenkt meg noe som er litt bedre for ryggen til babyen denne gangen. Mannen min er mye ute og reiser, så jeg kommer til å være endel alene med en 2 åring og babyen - ergo, blir nok bæring i sjal med minsten. Noen som har erfaring med bæresjal/slynge som er enkel å få på seg???

Blir veldig takknemlig for svar!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på tettinntil.no der er det mange som kan svare deg

Skrevet

Et vanlig elastisk sjal er IKKE vanskelig å få på seg, og er helt genialt å bære små i. Jeg har bare forsøkt med andres babyer, men gleder meg til å prøve med min nr. 2. Når du først har knytt på deg sjalet kan du også ta babyen ut og inn flere ganger, så det er supert om man skal inn og ut av bil når babyen skal sitte i stolen feks.

Til de minste er elastisk sjal bedre enn slynge, synes jeg, fordi man får babyen helt inntil kroppen og vekten fordelt optimalt så man nesten ikke kjenner at man har den på seg. En slynge henger mer og dingler og du bærer bare på en skulder. Men de som er glade i bæring bruker gjerne begge deler, litt etter behov.

Se på tettinntil.no, på forsiden der er det link til instruksjoner. Meld deg gjerne inn i forumet også om du har spørsmål - da får du svar!

Skrevet

Takk for svar!! Skal ta en titt på tettinntil.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...