Gå til innhold

Fader Spetakkel!

Silja FullFres McQueen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du roper jo aldri på meg mer!!

*snurt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du LEI av meg?!?! =O

Jeg roper på deg ja! Bare vent, skal jeg komme med eksempler tenk!

Skrevet

Greit, for jeg fant ingen eksempler... Høhø ;D

Så flott! Da kan jeg knyte opp fingrene, tærne, føttene og hendene.

Skrevet

Ja, ganske masse krampe. Jeg holder på å krampe meg ihjel... =/

Ja, jeg er nok litt oppmerksomhetssyk....

Skrevet

*dobbeltsukk*

Synes litt synd på meg da!!! Har jo halsbrann utav en annen verden her, også har jeg lyst på pizza.... Buhuuuuu!

Skrevet

Hehe, ja det kan du være glad for;) Har fasrken meg fått bekkenløsning også, ihvertfall en begynnelse.. Hærket!!! Ah.. Hadde ingen plager forrige gang jooo,klabert det må komme NÅ:/

Eneste grunnen til at jeg vil ha pizza, er at jeg ikke har det.. Har ikke noe frysevarer.. Har forresten ikke fryser, hehehe... Dæven døtte, nå er jeg ikke god å ha i hus her..

Skrevet

Høhøhø.

Hilsen mannegale

Skrevet

I dag har jeg vært hos legen,og det var aldri snakk om noe isjias! *peker nese til Silja;P

Uff... forrige gang liksom, da jeg kunne i senga hele dagen om jeg ville, neiiida, da hadde jeg ikke noen plager! MEN den gangen her, da jeg har jobb, bygger på hus (ikke meg så mye da men) og en vilter 3 åring, DA skal dritten komme.. Trøste og bære.. Harjo NOEn måneder igjen også kan du si, hehe..

Ellers a spetakkel? Går det bra?

Skrevet

Ah, skjønenr den! Her har søster, bror og svigrinne bursdag i november, og lille persille 18 desember.. også har jeg handla en julegave, jauuuda! Hehehe;)

Vi får roe ned tror jeg, ellers ryker vel lårhalsen;)

Skrevet

Haha! Jeg nærmer meg farlig nå da.. Nærmer meg 26;) Du da, er jo ikke så gammel du heller da! 38? (hihihihi,fniiis)

Skrevet

Merkelig... Mine tråder blir alltid kuppet av dere to... Tror dere er hemmelig forelska i hverandre jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...