Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 jeg har kjøpt i dag, er dette bare noe jeg skal ta litt i hendene/fingrene og smøre meg nedentil? har aldri gjort dette før, så lurer på om noen kunne hjulpet meg?
ticalinda Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Ja, det tror jeg. Det er i hvertfall det jeg selv har tenkt å gjøre når jeg kommer så langt....! Lykke til!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Smør og masser mellomkjøttet, og gjerne tøy litt baover... det gjør jeg... Noen sier du skal massere i 5-10 min, men det gidder jeg nesten aldri.
Guri-mamma Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 *ti-hi* det blir jo nesten som ei kosestund men seg selv *rødme*
Topp 10. Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Når skal man begynne med det?? Og er det ikke en olje ved navn waleda et eller annet som skal være bra?? Eller er det jordnøttolje som er tingen???
Gjest Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Kan begynne med det når man vil sikkert, men ca. en måned før (kanskje 2)? Mange som bruker den weleda-oljen også, og noen som bruker mandelolje, men jeg tror hovedsaken er at det skal være e-vitaminer i den (gjør huden elastisk) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå