På vei igjen <3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har hun fått nå? Sist jeg var her var hun i uke 24, og det er ganske lenge siden.. Begynner vel å blir termin nå da? Eller babyen er kanskje kommet? Noen som vet?
På vei igjen <3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Okei Er veldig nysgjerrig av meg, jeg. Begynner å nærme seg nå. Er alt klart? Når er termindato? Har en venninne som er i uke 33, så er ikke så langt unna deg da
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 5 januar =) Joda har det meste klart... Vogna (en emmaljnga smart duo) venter på oss på Rudo Sprinkelsenga kommer svigers innom med på lørdag Klær har vi fra før og fikk enda mere på lørdag Ellers har vi babygym, vippestol, brystpumpe Bleier og smokker fikk vi også på lørdag Mamma og pappa har kjøpt en Odenwalder pose til oss Dyner og laken og kluter osv har vi alt fra før.. Weeeee gleder meg )
På vei igjen <3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Åh , ja..Det hadde jeg også gjort. Jeg elsker barn. Bare synd at jeg ikke har overskudd til å få nr 4... Du må ha masse lykke til! Tror du han kommer snart da?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ble satt i gang 1 uke før termin sist pga mye vann i kroppen.. Aner ikke..har ikke merket noe enda så tror nok han lar vente på seg..Men merker det er trangt i magen nå..Kjenner den minste bevegelse. Tror nok dette er siste barnet så er litt trist sånn sett også, men det skal bli deilig å få tilbake kroppen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå