Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er det andre så blir litt flaue nå dere ser Jakten på kjærligheten, kjenner jeg blir litt sån flau på en god måte...... Er så lenge siden jeg var nyforelsket kanskje det er derfor?????

Savner det litt kjenner jeg, selv om jeg har det bra med verdens beste mann.... hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelsket ja, savner det. Jeg vil også være forelsket igjen...

Noen tips til å få forelskaføleslen igjen etter 15 år med samme mann.

Er for all del veldig glad i mannen min altså, ikke noe tvil om det. Har det veldig bra, men skulle gjerne blitt litt forelska i han igjen....

Må kanskje bli flinkere til å gjøre ting alene, bare oss to. Blir liksom ikke så mye av det etter at en har fått barn...

Skrevet

Da har dere litt fler år enn jeg her er 4 år. Vi skal til Gøteborg til helgen, uten barn pleie forholdet... Krydder i hverdagen i et ellers trøbblete svangerskap.

Skrevet

Jeg og vil være forelsket...... Blir litt misunnelig, samtidig så vet jeg jo at jeg og min mann har et godt og solid om ikke litt "traust" ekteskap.

Vel vel kanskje vi og bør ta oss en tur til gjøteborg, he he.

Skrevet

jeg er faktisk enda like forelska etter 5 år som jeg var når jeg møtte han.. kanskje det har noe med at vi begge er utrolig lekende? vi er som et nyforelska par:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...