Gå til innhold

din dumming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer dere på det? Sønnen min på snart 4 har vært veldig på det i det siste, jeg er dumming, lillesøster er dumming og igrunn de fleste andre og. Det kommer helt plutselig, vi har ikke kranglet eller noe på forhånd, han kommer bare plutselig på det. Jeg har prøvd å forklare at ingen er dumminger, at jeg blir lei meg når han kaller meg det, at han får gå bort så lenge han bare skal prate sånn tull og jeg har prøvd å overhøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det hører jeg også..mamma du er ikke vennen min..pappa du er ikke vennen min..litt trist å høre

Skrevet

Jeg har prøvd å si "din snilling!" tilbake for å pense over på noe positivt. Ungene blir litt overrasket da :-)

Skrevet

'da jeg blir gammel, da er ikke jeg glad i deg mere' sier min treåring. tar meg ikke nær av det. regner med at det er sånn som kommer i perioder. svarer bare at mamma alltid kommer til å være glad i henne uansett hva hun gjør eller hvor gammel hun kommer til å bli

Skrevet

Så lurt! Det skal jeg prøve:-)

Han har foreløpig IKKE sagt at vi ikke er venner, og i gode kosestunder kan han si: "E å du e bestevenner mamma." *smelt*

Skrevet

Jeg tar meg heller ikke nær av det, han fortsår nok ikke helt hva som ligger i det, men syns det er en uting at han kaller både meg og alle andre det. Etter min mening er ingen dumminger.

Skrevet

Minstejenta vår har akkurat fyllt 3 år, og vi har vært dumminger en god stund alt. Det kan være helt uprovosert, men ofte hvis hun blir litt sint eller ikke får viljen sin. Hun har temperament til tusen ;)

Jeg forsøker å ignorere henne, og av og til sier jeg bare javel, så er jeg vel det. Har forsøkt å forklare at hun ikke må si det, men det hjalp visst ikke ;) Regner det bare er en periode, og at det går over snart. Pappan hennes svarer henne av og til med "ja, Pappa er dum han, kjempe dum" osv.. Og da pleier hun å gi seg litt, "du er ikke dum da Pappa".. hehe.. De er jo artige også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...