klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 skal vi pisse i kor dere?? haha... har lyst å ta en test. men den harde sannhet har eg brukt AAAALT for mye peng på tester... men det er så spennende....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 hehe... kunne godt ha testet jeg=) Men testene mine har ikke kommet, har bestilt fem staver og det holder akkurat fra i morgen tidlig tom søndag men nå har jeg dem ikke ennå så det blir ikke før torsdags-morgen... arrrr..
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 åh kjedelig då....skal du teste hver dag då altså?? hehe... enda verre enn meg du:)... når hadde du mens sist då??prøvd lenge?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 hehe... jeg tester gjerne hveeeer da=) Men nå er det mye grunnet spraying-oppstart prøverør=) Hadde El søndag for 9 dager siden så da skal jeg ha mens på søndag... Har prøvd i 22pp..... synest det er lenge nok.. Når har du ikm?
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 åh stakar deg... uff det var lenge. fikk helt vondt no. jeg har jo ikke prøvd lenge i det hele tatt.... vet ikke når jeg har ikm. sluttet på spiral 5 okt. men jeg skal ikke klage med tanke på hvor lenge du har prøvd.. men uansett er det kjedelig m loddrett strek.er bare det... håper ikke mensen din dukker opp før til slutten av neste år då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå