Elzia Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 han er snart fire måneder, og vil bare stå hele tiden. jeg vet ikke helt hva som er vanlig, da jeg ikke er så vandt til babyer fra før, men regner med de er forskjellige i utviklingen. han virker veldig sterk i beina. før var ikke dette bra for ryggen, men sånn er det vel ikke nå lenger? med en gang vi legger han ned så begynner han å gråte. dessuten virker det som han klør der tennene skal komme og, for han putter hånden i munnen, og er litt sutrete for tiden. når fikk deres barn tenner?
Kaja_07 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Sønnen vår var sånn fra han var 8 uker - ville bare stå. Helsesøster sa da at det var greit, men at vi skulle holde han sånn at han ikke stod på hele vekten sin (hvis du skjønner). Vet ikke hvordan det er ved 4 mnd. Men det er sikkert greit bare det ikke er hele tiden... litt pauser trenger de også.. Lillegutt er nå 7 mnd og fortsatt sterk som bare det. Krabber rundt og reiser seg og står over alt. Har klødd i munnen siden han var 3-4 mnd - men ingen tenner har kommet enda..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Min har også bare villet stå. Er sånn ennå, nå 8 mnd (reiser seg og går svæært ustøtt med støtte-han syns det er veldig stas). Med en gang jeg prøver å sette ham på gulvet, er det full spenn i hoften. Tror han er veldig keen på å komme opp og se verden.... Ang bra for ryggen er det jo ikke så lett å legge ham når han bare gråter. Her har jeg latt ham stå på fanget mitt, men det liker jo ikke fysioterapeutene.. Det kan jo hende din er på vei med tenner. Jeg har skyldt på de tennene så mange ganger, men ennå er det glattpolerte gummer:) he, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå