chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er det noen her som har lagt ut bilder av sine svaaake tester?? Føler liksom at når jeg har fått det at alle andre som snakker om det har sikkert sterkere enn jeg.... Noen som kunne tenke seg å legge ut noen??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 oj, har du fått positiv test???? Jeg fikk en SVAK en gang, den var virkelig veeeeeeeeeldig svak. Søskenbarnet mitt hadde en test som var den svakeste jeg noen gang har sett. man kunne berre ane en liten strek, men man var ikke sikker for å si det sånn
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Hehe, neida... har ikke fått det, men har fått mange svake, men vet liksom ikke hvor svake andres er.. kunne vert spennende å sett=) Får mine tester i morgen sikkert og startet testing torsdag (4 dager før ikm) grunnet sprayen=) Er irriterende de svaaaaake testene!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hvorfor skal dere ha icsi og ikke ivf? Bare nysgjerrig jeg
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Har du fått mange svake denne syklusen??? Dersom det komemr en svak strek FØR tiden er godt ut, så er en strek en strek
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Fordi problemet ligger hos mannen (mest sannsynlig) han har nedsatt kvalitet, jeg har delt livmor og eksem (atopisk) men jeg har barn fra før... så, derfor=) Helt greit... bare spørre)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Tryne.... Neida... ikke denne syklusen, skal teste så snart testene kommer i postkassa=) Men har generelt sett vert borti maaange svaaaake tester=) Og dette med testing er jo veeeldig spennende så bilder hadde vert topp=) hehe...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 hehe, vert inne på pernille?? det har du nok sikkert. jeg synes de svake testene der er sterke jeg da:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Ja sant.. de er jo det=) Derfor hadde det vert greit å sett noen av de svake som flyter rundt her inne=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå