Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 jeg lurer på hvilken stilling som er best, som man slapper mest av i??
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 For min del er det når jeg sitter oppå,da kan jeg styre et selv....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 ok.. flere alternativ folkens?? føle meg tilnærmet "grønn" på dette hullet...hehe HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 er det virkelig bare 1 her inne i dag som har erfaring med dette??
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg slapper best av ved å ligge i vanlig misjonær når jeg har analsex...men kommer litt ann på hvor langt ut i sexen vi har kommet Har jeg hatt orgasmer er det bare å kjøre på...jeg er totalt relaxed
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Jeg synes det er best når jeg ligger på magen.. -gjerne med en pute el noe under så stussen kommer litt opp...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Jeg synes det er best når vi begge ligger på siden, jeg med ryggen mot han.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Misjonær. Da kommer jeg til klitoris samtidig og får en orgasme så sterk som aldri før...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 på magen med pute under,eller på siden eller bakfra.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Jeg prøvde faktisk dette for andre gang i livet mitt natt til idag! Ti år siden sist, og har vært sammen med en som ikke har spurt om det i mellomtiden, men nå har det dukket opp en ny ung flott mann og han ville virkelig. Vi hadde holdt på et par timer med mer "vanlige" ting, plutselig endte jeg opp liggende oppå han, med ryggen og rumpa mi mot han, hvorfor ikke, tenkte jeg og fikk lirket den forsiktig på plass. Vi var så våte og kåte fra før at det gikk bra uten glidemiddel engang! Fy f... så kult det var! Er man kåt nok så går alt bra! Sjekk også ut erotikknett, der er det gode tips om alt man lurer på.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 jeg liker best å enten sitte oppå ham, ri ham liksom, eller at han tar meg bakifra. Men sant skal sies - er bare disse to stillingene jeg har hatt analsex i da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå