Gå til innhold

Auuu, ryddesjauen straffet seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et plutselig innfall av ryddemani i sta (kanskje et blaff av den ekstra energien noen får før fødsel?) Gikk løs på soverommet, bar klær opp på loftet og sto på. Vanligvis holder jeg på i 10 min før jeg får så vondt i ryggen at jeg må gi meg. Holdt på en time i sta før jeg måtte ta pause. Nå i hele kveld har jeg hatt maaaasse vonde kynnere, tak og murringer. Hadde det enda vært "vondter" som førte til noe hadde det vært greit, men tror vel egentlig ikke det. Har 8 dager til menstermin, så nærmer seg jo. Merker at det blir mer og mer kraft i kynnerne. Går uansett riktig vei :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til den der....vi vasket huset i helga og jeg klarte ikke å gå på 2 dager:P å ignorere at man har vondt er IKKE smart;) Kroppen tar igjen med 10 dobbeltstyrke...*sukk*

Skrevet

Ikke sant. Halter rundt her nå. Men er så utrolig lei av å ikke orke noe at til slutt driter man i alle signaler og står på. Nei, skal bli godt å få tilbake det gamle jeg'et.

Skrevet

Jeg har også hatt et ryddemani, både mandag og tirsdag.

Rydda i timevis! Ble bare stivere og stivere. Klarte nesten ikke å gå en stund, men er heldigvis helt god nå! : )

Vi gjør klart til visning, så det må jo gjøres. Det er godt samboer er flink til å hjelpe!

Tror vi må gire litt ned så vi ikke sliter oss totalt ut før fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...