bente69;) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har en ørliten diskusjon med kællen, så jeg vil vel egnetlig at dere bekrefter at jeg har rett....hehehehe Jeg har de siste mnd vært oppe på do to ganger pr natt, iflg kællen har det ikke noe å si for nattesøvnen. Jeg mener at en er mer utvilt om en har sammenhengende søvn enn om en er oppe to ganger på do hver natt. Han syns igrunnen at jeg ikke har noe grunn til å være trøtt. Mulig det bunner i at han står opp kl 0500 hver morgen. Er du ofte på do om natta??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg er også oppe på do om nattan, en til to ganger.. Pluss at snella også ofte er våken.Føler meg sjelden uthvilt..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Etter å ha ødelagt blæra mi under fødsel, så må jeg opp på do minst en gang per natt og ja det ødelegger søvnen!
bente69;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg har prøvd å ikke drikke noe etter middag i 17 tiden, tenkte da at doflyinga var en sagablott..... men det hjalp ikke noe. Har hørt noen har gått til akupunktør for å bli kvitt problemet, noen som har prøvd det? Er ikke så ofte jeg føler meg utvilt, godt med en liten lur mens snuppa sitter på fanget å ser på barnetv.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Nei det gjør jeg så og si aldri da sover jeg hehe.. Men er drit trøtt når jeg våkner kvart på 6 uansett..
rødhette* Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Nei, og er alltid trøtt uansett om jeg våkner av vekkerklokka kl 6, lillegutt kl 8 eller av meg selv kl 10.... Må få sjekka jern og sånt..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Nei, ikke ofte! Og de gangene det skjer ødelegger det resten av natta, så ja: det har innvirkning på nattesøvnen.
Tommage♀♂ Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 I det siste har jeg vært på do en gang hver natt, + at lillemann vekker meg 2-4 ganger pr. natt. Ikke uthvilt nei, men alt blir en vane...=/
brooklyn Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 2-3 ganger hver natt, gravid eller ikke gravid, drikke eller ikke drikke. Pga det har jeg så sutret meg til nytt lilledo i 2 etasje på huset vi renoverer, slik at jeg slipper å gå ned trappene om natten, for å våkne enda mer enn jeg allerede gjør... så ja, jeg tror man er mer uthvilt av å sove sammenhengende, samtidig som alt er en vane, og man tilpasser seg også det..
☆Anonymia☆ Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 er oppe å tisser en gang i løpet av natta...helst grytidlig om morgenen,i 4-5 tida..
bente69;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2007 Jeg vil å tisse forde jeg er gravid, da hadde jeg hvertfall hatt et "mirakel" å tisse for. Eller, jeg vil bli GRAVID!!!!
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 Hahaha, mye rart jeg svarer på! Joda, må opp minst en gang om natta, sikkert fordi jeg drikker vann dagen lang.
SusanneFraRogaland89 Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 bare når jeg var gravid... det var faen stress:P.. jeg som aldri pleier å gå på do om natta, om jeg så må,har adri hatt gidda .. men når jeg var gravid var føltes det akutt ut hele tiden:P..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 Ja jeg våkner rundt 03-04 hver eneste natt!! Og det ødelegger nattesøvnen ja.. Mister jo iallefall en halv time søvn siden jeg ikke sovner med en gang og om jeg i det hele tatt sovner. Våkner jeg halv 5 blir jeg så stressa av å tenke på at det er så kort tid til jeg må opp at jeg ikke får til å sove mere.. Skulle gjerne likt å ikke gått på do, har prøvd å ikke drikke så mye rett før leggetid osv men uten hell..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 JA! I 25 lange år var jeg på do opptil 4 ganger!!! og måtte tisse ihvertfall 5 ganger før jeg la meg! Men så fant jeg ut at dette orket jeg ikke lengre, og bare slutta! Tvang meg gjennom "avenning", og slutta like "lett" som andre slutter å røyke:-) bare sa til meg selv at jeg ikke trenger å tisse, det er bare innbildning osv. Nå tisser jeg bare en gang før jeg legger meg, og ikke før jeg står opp kl 7 om morran:) føler meg 10 ganger mere uthvilt, så jeg fikk ihvertfall dårligere nattesøvn av å fly på do halve natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå