Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Positiv/negative hendelser?? Men det jeg lurte mest på er om man kan miste sexlysta av spiral??
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Google Prevensjonsdebatten Lommelegen Doktor online www.hvorvanskeligkandetvære.com
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hormonspiral : 13 kilo opp i vekt, masse kviser, humørsvingninger, Ingen endring på sexlysten. Kobberspiral: Litt mer mens enn normalt. Ingen endring på sexlysten. Men vil legge til at jeg har bipolar lidelse og er veldig sensitiv for hormonelle endringer psykisk. Kan ikke bruke noen hormonpreparater.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Og hvorfor er det ikke like bra å spørre dem som har det?
Libido- Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Noen mister sexlysten av hormonspiralen. Pga. hormonene (seff.) Jeg har kobberspiral og har ikke opplevd noe negativt.
PAVEEL Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 jeg brukte p piller før og det var skikkelig prevansjonsmiddel....mista all sexlyst.... m h.spiral så er sexlysten sånn som den skal være;-) ikke merket noe ekstra kg. bittelitt mer urenhud, men det klarer jeg å leve med. anbefales på det sterkeste fra meg:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Selvfølgelig like bra å spørre dem...mange av oss Men det kan være at vi reagerer litt anderledes på hormonene. Greit å vite for den som ønsker svaret. Så har hun litt forskjellig å sammenligne med.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Helt ærlig? Hva får deg til å legge et slikt et på krangleforum, når du har liste på siden din om akkurat dette og skravlere har sikkert mer greie på det for her er det demonstrasjon MOT dette.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 et helt ok spm:).. men som et par andre innlegg, så lurer jeg litt på hvorfor det ble lagt inn her på "krangle"???... er jo mest et som passer seg under "skravle".. eller "mammas kropp".... er masse rare innlegg her på "krangle":P... det skal jo vere lignende som det står ovenfor "krangle" : " Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå