Gå til innhold

Bo i Grenland?

Den heldige eier av ett barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så bra som den reklamen sier hver eneste gang jeg skrur på tv`n:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i alle dager er grenland? og hvorfor reklamerer de så ille med å bo der??

Skrevet

Skien-Porsgrunn i Telemark.. De vil vel ha flere innbyggere kanskje..

Skrevet

Jeg synes det er veldig koselig der, og spesielt nede ved vannet i Skien sentrum. Kunne godt flyttet dit jeg hvis jeg skulle flytte.

Skrevet

Miljøet er som i resten av landet iallfall, ikke noe bedre enn andre steder.. Men det begynner og bli fint der nede da! :)

Skrevet

Har ikke sett reklamen selv...., men trives veldig godt i Grenland jeg :o)

Skrevet

Jeg trodde det var i Oslo..:P

Etter litt tenking så tror jeg at jeg blander Grenland med Grønland.. for det er noe som heter Grønland i Oslo er det ikke...??

*Geografikunnskapen er jammen ikke på topp*

Skrevet
:D Men på Grønland i Oslo tror jeg ikke problemet med for lite innbyggere eksisterer i hvert fall :)
Skrevet

De prøver å få opp antall innbyggere der tenker jeg. Egentlig veldig bra, det er jobber å få, og boligprisene er ikke så ille heller :)

Jeg er født og oppvokst der, men bor nå i Bergen. Vi snakker om å flytte til Skien om tid og stunder, håper det blir noe av. Grenland er et fint sted å bo :)

(og jeg får nesten litt tårer i øynene når jeg ser reklamen, og hører dialekta, hehe)

Skrevet

Jeg bodde 8 år i oppveksten i Grenland. Jeg mistrivdes veldig. Syns den reklamen er dum. He he, ikke overraskende kanskje.

Det som er litt dumt er jo at siden området har hatt så mye forurensende industri der såpass lenge så har det desverre vært en del høyere forekomster av allergi- og astmaplager der nede. Sier de.

Jeg vil aldri flytte tilbake uansett.

Skrevet

Mye tyder på at man må ha fryktelig god tid skal man bo i Grenland! Den hjemmesiden er jo tregere enn tregest..... Kanskje mange som er nysgjerrige :)

Skrevet

Ja, ut fra reklamen så høres det kjempefint ut. Barnehageplasser til alle, jobber til de som trengte det og greie boligpriser.

Kansje jeg skulle reklamere for det samme, trenger noen flere her på øya jeg bor.. Dere får lett en stor og fin bolig for noen få millioner, arbeid får dere også og barnehageplass får dere etter jul:)

Dessverre er det visse ting en må ofre for å være her... Kino og teater hva er det? Kafe..aldri hørt om.. Butikker har vi.. men det er bare matbutikker..:)

Skrevet

jeg kommer ikke inn på siden jeg! kom ikke inn for 2 dager siden heller.. flere som ikke får den opp?

Skrevet

Har fått opp hovedsiden en gang, men så ble det error gitt :)

Skrevet

Rettelse; skien, porsgrunn, bamble og siljan. Skrevet med små bokstaver med vilje fordi jeg misliker meg der så sterkt, he he:)

Skrevet

Aldri sett den reklamen jeg :)

Vi har hytte helt nede ved fjorden litt utenfor porsgrunn, helt nydelig sted :) MEN, ville nok aldri bodd der gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...