Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Paret med downs syndrom som fant kjærligheten i hverandre. Så dedikerte de var til hverandre. Synes det var et herlig innslag. Alle fortjener å oppleve kjærligheten og leve den ut..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 ja de var søte!!!! sukk. synes nå silpadda og flodhesten var ganske søte også. hahaah.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hvorfor i huleste heiteste har ikke jeg tv3!? Skal jeg fortelle? Fordi at alle knoklene som bor på feltet her stemte NEI til kabeltv da de hadde mulighet for noen år siden,hallo!?!?! *gaah* *Neiida, hva skal vel vi gamlinger med tv3, kosær vårs med nrk vi* Enda godt det er generasjonsskifte her, hihi;) Det var min utblåsning.. Høres ut som en nydelig historie Tøyse:))
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Ha ha ha.. Blåååås ut !! Cåmm ån! Men - tenk deg alle hjerneblødningene rundt omkring på feltet daaa ! Ser det klart for meg. Lilla permanenthår, kaffi'n med et kakestykke tell når Norge Rundt surrer kjenningsmelodien sin..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Hehehe! Er heldigvis litt skifting på gang... Nei til kabeltv, hva tarù meg for a? MÅ jo ha tv3:P Neida, de lillahårete damene med ruller i håret får vel få vilja si da, men Norge rundt, kaker og kaffe, hehe:) Vært mye borti sånne tinger du eller? Tihi
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Juhuu for skifting på gang ! ;-) Nesj, ikke så mye. Liker veldig godt kaffe med et kakestykke til og Norge rundt selv jeg..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Hehehe! Synes jeg ser deg. *Hey Tøyse, heng med ut a!!!* *ØØh, nei takk, blir her med kaka mi jeg* Tiihihihi!
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Det er fader ikke langt fra sannheten. Husker ikke sist jeg var ute.. He he he.. Nesten et år siden ;-O Når du har fått klekket ut siste arvingen blir det skålings i Stora Lee.. Da får dere jaggu komme bort på hytta å ta et glass med oss synes jeg.. !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå