Fomle med nurk! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Går det an å ha barna hos dagmamma og samtidig få kontatnstøtte??? Må det være hos dagmamma som jobber svart?? Hva m privatbarnehage?
Dronningen! Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Om du IKKE har barnet ditt i barnehage som mottar statsstøtte har du krav på KS!
olla Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Dagmammaen kan godt være hvit, altså jobbe hvitt, en tjener jo bare på det, da kan du trekke utgiftene av på skatten. Og da mottar du full kontanstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå