Gå til innhold

Jeg trodde ikke det var mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... for meg å være utro. Har ALLTID holdt meg i skinnet, og vært snille pike.

Forrige uke var jeg på jobbsamling i en annen kant av landet, og utpå natta havnet jeg i seng med to stykker, en dame (hun innrømte for meg før vi havnet så langt, at hun var bifil) og en mann. Vi har selvfølgelig bedugget alle tre, men jeg vet med meg selv at jeg hadde lys og var fullt og helt klar over hva jeg gjorde. Han tente noe i meg, jeg synes det var spennende, og at det var det som gjorde utslaget for min del.

Dagen etter ble litt rar, det kan man jo tenke seg til. Vi snakket ikke sammen om "det".

Jeg har en herlig og snill mann og en liten datter, men føler at livet mitt er i litt transe for tiden. Vi har vært sammen i mange år, og det føles "som" om vi er mere venner enn kjærester mange ganger.

Denne seansen med mine "kolleger" (de jobber ikke i samme by som meg) tenker jeg på nesten dag og natt, spesielt på han, og hva han tenker. Han har noe som tiltrekker meg, men jeg vet at jeg og han ikke passer sammen i et vanlig forhold. Tror også at denne "kicken" jeg fikk, gjør sexlivet mer spennende på hjemmebane.

Når det er sagt, så skal jeg treffe disse to i samme "setting"rett over jul, og nå ivrer jeg etter å "snakke" med han, er usikker på om jeg skal sende en mail, evt. hva jeg skal skrive. Jeg må bare få avklart hva han tenkte om det vi gjorde (han er singel), og om han tror vi kommer til å føle det samme igjen (må bare få si at det var utrolig deilig...)

Andre som har opplevd noe av det samme??? Vil gjerne høre hva dere gjorde? Kuttet dere ut etter første gangen og lot som ingenting, eller lot dere forføre flere ganger.

Vet at dette er veldig moralsk forkastelig, men tror nok min sambo også får glede av at jeg henter "inspirasjon" uten at han vet det. Har nemlig bestemt meg for at jeg ikke skal fortelle det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville du likt det om han hentet "inspirasjon" på samme måten?? Sorry, men dette har du null sympati/respekt eller noe annet hos meg for..

Skrevet

helt enig....

jeg vet at var det mannen min det var snakk om hadde han ryki på huet og rævva ut døra når det kommer i lyset.. for sånne ting blir alltid oppdaget med tid og stunder...

vet min mann hadde gjort det samme med meg...

sitter her og tenker at jeg nesten håper mannen din finner det ut.. så kan du ha det så godt.

Skrevet

Det som imponerer meg mest med dette innlegget er at det ligger her på skravel, med nick! Trodde ikke DET var mulig jeg :)

Ellers syns jeg folk får leve som de vil og ta ansvar for seg selv, Hi vet jo at hva hun gjør er dårlig gjort ovenfor samboeren sin, utover det vet jeg ikke hva slags svar hun forventer. Håper det ordner seg på den ene eller andre måten i alle fall.

Skrevet

Takk, det trengte jeg å få høre. Jeg er VELDIG klar over at det er patetisk og fryktelig dumt. Men det er en gang sånn at gjort er gjort, og jeg HÅPER inderlig at lysten til å gjenta dette forsvinner.

Skrevet

Da må jeg bare nevne at jeg aldri har sett nicket før,og ikke har brukeren profil heller, såååååå....

Skrevet

nei,vettu hva.. du har kjæreste og en datter!! Hvis du absolutt føler at du kun er venner med kjæresten din - gjør det slutt istedenfor å gå å være utro!! venninna mi tok nesten livet sitt pga samboeren hennes gjorde akkurat det samme som deg. Han finner seg kvinnfolk heile veien (småjenter på 20-21 år) og roter rundt med de fordi han ikke har samme følelse for venninna mi . de har vært samboer snart i 7 år og har 2 barn ilag. RESPEKTLØST!!!!!!!!!! blir forbanna på samboeren din sine vegne.. kvalmt

Skrevet

Dette var helt idiotisk gjort, men det vet du vel selv? At det ikke virker som om du angrer deg nevneverdig er jo enda verre. Og det med "inspirasjon"? Hvis du tror samboeren din har noen glede av at du knuller rundt, så må du jo bare tro det.

Hvis du allikevel ikke akter å fortelle det, så har du i hvert fall en gylden sjanse til å la det hele gå over, ved å ikke ta mer kontakt og ikke vise noe initiativ overfor de du hadde sex med. Jobb heller med forholdet ditt - hvis du ønsker å være i det, da.

Skrevet

Dette må jo være ett tulleinnlegg. Ikke har brukeren profil heller.. Hmm..

Skrevet

Det ligner veldig på et annet nick her inne, håper ikke folk tror det er henne :-o

Skrevet

Hehe... Du kan jo ikke kalle folk for småjenter hvis de er 21 år når du bare er 23 år selv;)

Skrevet

Det var kanskje det andre nicket jeg tenkte på ja,for jeg syns nemlig jeg kjente igjen navnet. Trasig for henne i så fall. Om det er et tulleinnlegg eller ei bryr jeg meg ikke om, dette er jo faktisk noe som skjer fra tid til annen, så om ikke annet kan man diskutere saken på generelt grunnlag, hehe.

Skrevet

hehehe ;p han er 28 selv da.. men allikevel.. poenget mitt er at han også ser på yngre jenter.

Skrevet

Jeg trodde nesten det var meg jeg! Helt til jeg åpnet og begynte å lese, da fant jeg ut at det kunne ikke være meg... Høhø! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...