Gå til innhold

Hva lager dere til julelunsj?


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å be familien på julelunsj en dag i romjula. Men har aldri laget noe koldtbord før. Tenkte å ha ribbe,waldorfsalat,salat,leverpostei,sylte og god sennep. Andre ting som passer til julelunsj?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter mest pris på dem som dropper den mest julete maten i romjula :) Men skalldyr feks, det er digg!

Skrevet

Vi kaller det juleforkost vi, men det bli spist i 12.13 tiden. Pleier å ha varme rundtstykker, varm sjokolade med krem og alt mulig godt pålegg.

 

Til ditt koldtbord syns jeg ett eller annet godt brød, reker, karbonader og kokte egg kunne passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...