lana<3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg skal ikke ta sorgene på forskudd har nettopp kommet over i 3 pp.... Håper spiren sitter snart men lurer allikevel Hvordan virker pergo? Og når begynner man med slikt??
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Det stimulerer eggløsningen. Dersom man har fått påvist at man ikke har eggløsning eller har sjelden eggløsning kan man få det. Jeg har uregelmessige sykluser og har fått det for å stabilisere, men ser ut til å hjelpe lite likevel. Har eggløsning, men uregelmessig
lana<3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Tror det er noe rart med min eggløsning også..får positiv eggløsningstest på dag 14 bhver mnd....meeeen jeg får også positiv el test rett rundt mensen avogtil før og avogtil etter...har letet hele nettet idag og prøvd å finne noe om dette uten hell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå