EtMirakel Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har lest at man kan få med seg en video av ultralyden hjem, er dette med i prisen og fikk dere det?
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Dette er med i prisen ja. Vi fikk en cd med bilder og 3 videosnutter:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 jupp, pga ei lite samarbeidsvillig jente i magen, har jeg vært 3 ganger jeg... 2 siste gangene gratis, har totalt fått 6-7 bilder og 3 dvd-er med bilder og videosnutter på
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Og i tillegg kan du laste ned et program som heter acdsee så du kan klippe bilder utifra filmene. FIkk hjelp av en kompis så nå har jeg ca 140 3Dbilder av lille nurket mitt:o)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Kommer an på hvor du skal - vi var på balderklinikken i oslo, og der betaler du rundt 800 for selve undersøkelsen, og så tillegg i pris for antall bilder, om du vil ha film osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå