Gå til innhold

DERE SOM HAR TATT 3D! se her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at man kan få med seg en video av ultralyden hjem, er dette med i prisen og fikk dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er med i prisen ja. Vi fikk en cd med bilder og 3 videosnutter:)

Skrevet

jupp, pga ei lite samarbeidsvillig jente i magen, har jeg vært 3 ganger jeg... 2 siste gangene gratis, har totalt fått 6-7 bilder og 3 dvd-er med bilder og videosnutter på :P

Skrevet

Og i tillegg kan du laste ned et program som heter acdsee så du kan klippe bilder utifra filmene. FIkk hjelp av en kompis så nå har jeg ca 140 3Dbilder av lille nurket mitt:o)

Skrevet

Kommer an på hvor du skal - vi var på balderklinikken i oslo, og der betaler du rundt 800 for selve undersøkelsen, og så tillegg i pris for antall bilder, om du vil ha film osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...