olla Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Min mann hadde julebord i fjor, uten følge. Er det vanlig?? Har kun hatt 1 jobb før, og der var følge også invitert. Nå jobber jeg i kommunen, og det er jo et MEGASTORT julebord, så da skjønner jeg at de ikke har med følge. Men i min mann sin jobb er de 15 ansatte, hadde vært koselig å bli kjent med kollegaene, har aldri truffet mange av de, noen har jeg nikka hei til, 2 kjenner jeg men det er pga at jeg kjente de fra før.
mayaya Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Der hvor jeg og mnnen har jobbet oppgjennom , har det nesten alltid vært uten følge :-)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Julebord med følge er sinnsykt døllt. Man feirer ikke at man har overlevd året og høsten ved å konversere kjedelige koner / menn.
Libido- Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 På mannen sin jobb har de de site årene hatt uten. Fordi det har vært så mange partnere som har gått amok tidligere.. I år prøvde de med igjen, og det gikk heldigvis fint =) Så ja, noen plasser er det vanlig.
*Molly mus* Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Jeg foretrekker å ha med min kjære, synes det er koselig at han kan få møte de jeg jobber med.
rødhette* Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Der jeg jobber er det alltid uten partner, der mannen jobber har de aldri julebord.
lille meg.. Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 jeg tror at det er ganske vanlig å ha julebord uten følge-imin forrige jobb varierte det mener jeg-men kom akkurat til å tenke på at jeg ville ha julebord uten følge med min forrige type-og syntes det var flott å ha julebord med følge med han jeg er sammen med nå-litt morsomt å tenke på:-)
olla Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Ja, det er liksom det jeg hører andre steder, men alle mine søsken har alltid vært med partner, så derfor lurte jeg bare. Men ser at det er visst mest vanlig uten.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 på min jobb er det også uten partner nå, men før var det med partner. Da måtte man betale en viss andel for å ta partner med og det var helt greit. synes det er utrolig trist at så få bedrifter er så lite familie-orientert jeg, og gidder ikke gå på mitt julebord i protest mot dette. mange som føler som meg, og de aller fleste som synes det er greit er ungdom eller folk som skal kline med en medarbeider og benytter sjansen når partner er hjemme. alle vet jo hvor mye snusk det er på julebord rundt om.
Stratos med 3 barn Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Helt vanlig og spør du meg er det å foretrekke! Julebord er typisk jobbprat kveld + litt rølp.... I hvertfall på min jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå