Cat.68 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg kan ikke sette meg opp fra liggende stilling på rygg, bare med hjelp av magemusklene.?!?! Uff , gjett om her skal trenes!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Minst tjue år siden jeg kunne det. Har levd greit uten, faktisk. Men med din nye supermage kan du antakelig få til alt!! (Men: Måtte du ta det opp akkurat nå da jeg har myrda en sjokoladeplate som hevn over min mann (som trodde han kunne gjemme den, haha) - men forresten har jeg trent masse i dag så jeg bryr meg ikke - skal sykle litt mer siden i kveld for den sjokkisen kanskje....)
Cat.68 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Dette har faktisk vært et så ikke tema i livet mitt at jeg var ikke en gang klar over at jeg ikke klarte det. Men når man stiller på Pilates trening og plutselig bykser like elegant som en blåhval som strandet, er det en smule flaut. Heldigvis var ikke jeg den som ladet i vei tidenes promp under treningen da, Det må muligens vært enda verre!!! hahaha
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 OOooo, pinlig - man blir aldri gammel nok til å prompe med verdighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå