Gå til innhold

Å bli tatt på magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mange ikke synes det er no stas når "alle" skal kjenne på magen i tide og utide. Var akkurat inne på nettbutukken til nine, der har de både topper og gensere med "don't touch" trykt på magen. Det må da være en litt artig måte å la folk vite at du ikke vil bli tatt på magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage ei selv... der det står "Ja, jeg er gravid!! Drit i å ta meg på magen!!!!"? Så den i ett Nemi-blad! Genialt! ;)

Skrevet

Takk for link. Jeg vil ikke at andre enn mannen min skal pelle på magen...

Skrevet

Den har jeg! Og den brukte jeg i det forrige og i dette! Syns det er en uting at alle skal klå på magen min jeg.. De kan nå spørre først iallefall!! Går vel ikke rundt og klår alle på magen eller andre plasser jeg heller!

Skrevet

Egentlig så er jeg ikke imot at folk klapper meg på magen, men det bør være folk jeg kjenner/ jobber med. Her for leden dag var jeg i en skobutikk og skulle ¨få hjelp av ekspeditrisen, vet du meg hva hu klappa meg på magen og virkelig "kjærlte" med den. Ble helt perpleks jeg, og jeg er en type som har stor aksept for det meste, men det her ble jeg helt satt ut av. Kunne ALDRI ha falt meg inn å ta på og kjærle med en anne kvinnes gravide mage......

Skrevet

Jeg er også fryyyktelig imot å bli tatt på magen, og det gjelder stort sett alle unntatt sambo. Var inne på en amerikansk side her forleden med mange godetekster på t-skjortene - deriblant "if you did'nt put it there, don't touch it!" :)

Skjønner ikke hva det er med folk som skal drive å beføle oss sånn hele tiden. En venninne av meg pleide faktisk å gjøre det samme tilbake - da ga de fleste seg veldig fort....men det har ikke jeg turt å gjøre :)

Skrevet

ÅÅÅhr, såå glad jeg ble da jeg så at det er flere enn meg som har det sånn! Kan ikke forstå hvorfor folk må klå på gravide, har aldri gjort det selv på andre fordi jeg ikke ønsker at andre skal gjøre det på meg!

Skulle ønske jeg hadde turt å klå igjen hvis noen tar på meg, men typisk meg så kommer jeg bare til å oppføre meg usannsynlig avvisende! Det er helt kjempeflott at sambo tar på meg, det er jo naturlig! Men alle andre kan fint holde seg vekke!!

Hehe, joda, sikkert litt hormoner også her... =)

Skrevet

jeg syns det er koselig om folk spør om de får kjenne på magen min..føler meg veldig stolt jeg da..så de får stryke og kjenne på magen min så mye de vil:)

men SEFF hver sin smak det:)

Skrevet

hehheee vet dere...jeg har sitti og venta skikkelig på mage,men nå når den begynner å titte litt frem blir jeg bare irritert når venninder må bort og påpeke min kommende mage med og "klå"...det er greit med lillesøster på 8 og samboer,lillesøster synes dette er kjempe rart så da er det bare gøy og se hennes reaksjon.... =0) skulle ha vært egen butikk for slike kles plagg...seriøst....

de hadde sikkert solgt som hakka møkk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...