Gå til innhold

mathilde.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil du se på meg??

jeg er født 13.04.83

når blir jeg gravid igjen?går d bra? evt kjønn

og hva får du opp ang den nye jobben...?

klem (tusen takk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt. men har en liten følelse på i løpet av neste år at du har mulighet for å bli gravid(Det kan selvfølgelig skje før, men å se nøyaktig måned blir nesten en gjetning, men jeg tror kanskje april at det kan være månen du blir gravid. Det jeg kan se når det gjelder jobb, jeg ser i bilder og vet ikke alltid betydningen eller tolkningen. Det er lyse farger, jeg ser deg på sykkel, sykle fremover, og jeg ser ingen spesielle hindringer. Det er fint vær, jeg tolker dette som positivt i forhold til jobben din. Jeg ser du sykler alene, ser ingen andre. Jeg tror en av dine egenskaper er at du er selvstendig. Veien er også rett frem, ingen kryss eller veiskiller. Det virker som dette er din vei og gå. Du sykler trygt og har styring. Jeg ser ingen hjelm, med det tenker jeg på om du er beskyttet nok. Hvis du vet hva jeg mener, det er viktig å beskytte seg selv energimessig, så en ikke blir tappet. Men det går sikkert bra, bare et tips. Ellers ser jeg at du møter en person som du kan samarbeide greit med. Jeg ser ikke noe konkret om hva din arb.plass går ut på. Jeg har en liten følelse på noe kontor eller adm. men tenker at jeg tar helt feil. Og jeg håper du forstod de bildene jeg snakket om, at de ikke skal leses som noe konkret, men at de er mer et bilde som kan overføres til din jobbsituasjon.Fint vær kan være trivsel, at det går bra, følelse av letthet osv. Lykke til.

Spennende om du klarer å se noe på meg, er litt nyskjerrig.

Jeg er født 25.07.77

Ellers må jeg si at jeg vet ikke hvor mye av det jeg så stemmer, det er så mange inne her, at det er lett at det kan bli en blanding av andres energier. Jeg håper den nye jobben din går bra, for meg ser det ut som du kommer til å ha den en god stund/lenge, vet ikke eksakt hvor lenge.

Og jeg håper du blir gravid før april, hvis det er det du ønsker.

Skrevet

ja jeg også håper jeg blir gravid før april:) hihi..

tror nok det du ser stemmer...jeg skal over som avd.leder for en avdeling etter nyttår og det blir nok mye adm. og jeg kommer til å jobbe mye selvstendig men også sammen med andre...jeg vet jeg må passe meg for å ikke bli utbrent...jeg tror nok jeg kommer til å trives men at det krever noe litt annet og mer av meg..de fleste som har spådd meg sier graviditet i januar men er mulig det tar lenger tid...

er det noe spesielt du vil at jeg skal se på ang deg???

tusen takk for svar vertfall:)

Skrevet

hvis du kan, vil jeg gjerne se om du ser graviditet på meg senere, og hvor mange barn til ser du?

jobb, noe alternativt?

Høres ut som det blir en spennende jobb for deg. Jeg fikk følelsen av at du vil finne trygghet og selvtilitt i deg selv, eller at du bruker de sidene av deg selv i den nye jobben. Jeg tror det vil gå bra for deg. Viktig å passe på seg selv også...så en ikke blir utbrent. Men jeg har følelse av at hvis du passer litt på, tar hensyn til deg selv hvis du kjenner du blir sliten, og forebygger så kommer det til å gå bra.

Ang.gravidiet..det blir spennende å se. Mitt tips er tenkt positivt og jeg håper også det lykkes for deg før april. Men det kan være at du syns det er godt å jobbe et par måneder før du blir gravid i ny jobb, det har ingenting å si, men første månedene kan være litt tunge, med trøtthet eller andre ting, når en begynner i ny jobb kreves det litt å sette seg inn i ting, og når en er gravid så blir det en helt annen verden som også oppsluker en. Bare noen tanker. Det går selvfølgelig an å kombinere begge/ det velger du selv. Da håper jeg det beste for deg!

Skrevet

ja...så sant så sant...men tenker positivt, har prøvd å bli gravid siden august i fjor og har mista to ganger...sist i mai så det er lenge siden..

.jeg skal se på deg...men nå skal jeg på nattevakt...men lover å se på deg i morgen:)

Ha en fin kveld...og takk for gode råd og tips...

klem

Skrevet

svarer deg her da jeg ikke klarer å sende pm til deg...

Jeg fikk opp tallet 2, så jeg regner med at du får to barn til...jeg fikk også opp tallet 5 og med det tallet tror jeg ganske sikkert at du blir gravid i løpet av mai, eller innen 5mnd da...(blir jo nesten mai det og)

(men det kommer jo seff litt an på om du vil bli gravid snart igjen eller ikke da...men viss det er det du ønsker nå i nærmeste fremtid så tror jeg ikke at det kommer til å ta så lang tid)..

Fikk også opp en god følelse på en alternativ jobb....du liker godt å jobbe med mennesker og hjelpe andre og du gir mye av deg selv...akkurat hvilken jobb du ender opp med klarer jeg ikke se, ser ut som du kanskje kommer til å skifte jobb innimellom eller ha to jobber på samme tid...For jeg ser deg med mange jern i ilden, men du bør også passe litt på deg selv. Føler at mange vil ha en "bit" av deg, og du vil gjerne vere god mot alle.....

Vet ikke om du fikk noe utav dette men...var vertfall det jeg fikk opp nå tidlig på morningen...skal legge meg nå og så kan jeg evt se om jeg ser noe mer senere...

klem

Skrevet

Mange tusen takk :-)

Stemte veldig bra. Godt å ha noen andre til å se.

Jeg ønsker å bli gravid mai om 1,5 år. Skulle gjerne blitt det med en gang, men venter pga studier. Og jeg ønsker to barn til. Skjer det før blir jeg ikke lei meg.

Det blir spennende å se om det blir en alternativ jobb etterhvert. Syns alt stemte, og det som du sa om fremtiden, vil vise seg, men det stemmer overens med mine ønsker. Du er dyktig :-)

Skrevet

sover alltid godt jeg:)

du lurte på om du kunne se på vennina mi...er litt bekymra for henne og når hun skal finne seg en mann....

hun er født 12.01.79

kommer hun til å flytte, når finner hun drømmemannen og blir gravid.. og hva med jobb???

hadde vært supert om du hadde giddet og sett på henne for meg

tusen takk:)

bare spør meg om det er noe mer du lurer på:)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg klarer det. Jeg får opp bilde fra barndommen, aner ikke hvorfor. Ser hun har bursdag, og har fått lys med kake. (Det kan være for at jeg innstilte meg på hennes energi) Jeg får opp et år. Kanksje noe vil skje om et år. Jeg ser for meg at hun er på restaurant og skal møte noen, det er vinter. Men om hun møter noen vet jeg ikke. Men jeg får inntrykk av at hun er kresen på hvem hun vil velge. Hun har høye krav. Jeg lurer på om hun ønsker seg en mr.perfekt. Men på en måte finnes det ingen som er perfekt. De fleste er med en eller annen feil eller mangelvare (om du skjønner) Ofte så er det noe som viser seg å være galt, da må man enten finne seg i det eller gå. Og den neste vil det også være noe med. Jeg vet ikke om dette stemmer til henne, men det er det jeg får opp av tanker. Om hun finner drømmemann det vet jeg ikke, men om hun leter etter kjærligheten tror jeg hun vil finne den.

Men først finne den i seg selv. Jeg kan ikke se noen grunn for at ikke hun skal finne noen å dele den med. Men tiden vil vise når. Og da tror jeg hun blir gravid, ser henne med stor mage.

Skrevet

stemmer nok veldig godt med vennina mi dette..

hun leter nok etter mr.perfekt og han finnes nok ikke...det er jeg helt enig med deg i..håper bare hun finner noen snart...

kan du forresten se om vi bør kjøpe campingvogn nå eller vente til våren??

jeg er født 13.04.83

skal ikke spørre om graviditet igjen..selv om jeg tenker på det ofte..

får du inn noen energier på pusen min, om den har det bra osv...den er helt grå og ligger i fanget mitt nå..

tusen takk mathilde...uansett om du svarer eller ikke..du har jo svart meg masse før:)

klem...

Skrevet

Jeg ser pusen din og han storkoser seg. (vet ikke om det gutt eller jente) Jeg føler pusen din har det helt topp hos deg, den er veldig fornøyd. Slik sett har den det bra :-)

Campingvogn føler jeg mest mot våren.

Håper det ordner seg for venninnen din, og lykke til med kjøp av campingvogn :-)

Skrevet

det er en hannkatt..

bare lurte på om du så noe som var negativt...fikk den følelsen når du skrev ovenfor...

jaja:) den storkoser seg vertfall nå,...

håper den føler seg trygg og at jeg får ha den LENGE!!!!

Ja jeg også håper det ordner seg for vennina mi:)

takk igjen mathilde..

Skrevet

Jeg tror jeg skønner... det kan være at når man hører noen/andre mister eller ikke finner f.eks katten sin. Så blir man litt redd for sin egen, og når man er så glad i den. Jeg får ikke inn noen ting, annet enn at den har det veldig bra hos deg. Jeg rår ikke over fremtiden, men så langt jeg kan se er det ikke noe å bekymre seg for.

Morsomt at det var en han, jeg følte det var det mest riktige og skrive, selv om jeg visste jo ikke hva det var. Jeg håper du får ha katten lenge, og kos deg med han:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...