Gå til innhold

ok...da gir jeg opp denne babylagingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og overlater resten til Rikshospitalet. Ser jo ikke ut til at vi klarer det selv i alle fall. Vært uten prevensjon siden april 2006 uten at det har klaffet.

Vært gjennom utredning og ingenting galt å finne med noen av oss. ARGH!!!!!

Har time på Riksen i morgen, så får vi se hva som skjer vider. Er vel bare å begynne å spare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener, det er utrolig frustrerende når de ikke kan finne årsaken!!! Lykke til i morgen, skal krysse alt jeg har for at det skal klaffe for deg snart!

Skrevet

Takker :) Ja, det er skikkelig irriterende. Satser på at det klaffer på din pergokur også:)

Skrevet

syns du har vært flink til å være så aktiv her inne så lenge og hjulpet og støttet oss andre babysyke,kan nok bli litt mye her inne til tider og er nok greit å ta seg en pause innimellom både fra aktiv prøving og å være mye her inne....

uansett håper spiren sitter snart...på den ene eller andre måten....begynner å bli frustrert selv nå...og jeg er bare akkurat begynt på 3 pp.....

Skrevet

jaaaaaaaa, er så utålmodig, har testet i går og i dag, bare negativt! Begynner å miste motet jeg nå.. er online nå :-)

Skrevet

Får håpe du slipper å være her like lenge som meg da lailaelin

Skrevet

DET sier jeg ogsaa! Takker og bukker for all straalende oppbacking i tide og utide, tusen takk for det! Og du blir med videre tenker jeg, bare med litt hjelp, eller...? Haaper det og haaper spiren klorer seg fast som bare det. Klem fra meg.

Skrevet

Trist at det ikke skal klaffe da, finnes ikke rettferdighet i det!! Men jeg krysser fingre og tær for dere nå, så satser vi på å møtes på 1.trimester om ikke lenge. Lykke til i morgen!

Skrevet

Gikk jo på prgo denne pp og håpet at el skulle dukke opp presis denne gangen, men nei da. Har sluttet å telle dager nå. Har dessuten tenkt lite på babylaging denne pp- hatt en ferieuke og skal snart begynne ny jobb og i tillegg bor vi hos svigers fortiden :) Hehe...

Skrevet

Vi ble heller ikke gravide,prøvde i mangen år!!! Da mannen min i 2004 begynnte på LANZO(brukes mot sårdannelse i spiserøret...),ble jeg gravid med en gang!!!!!! Desverre mistet jeg denne gang:-( Har ikke tenkt på at det var LANZO som hjalp,før i senere tid..Så prøvde vi med lanzo igjen,og ble gravid på første forsøk!!!!!! Helt utrolig.Nå er jeg 2 mndr på vei:-) HÅPER at dette innlegget kan hjelpe noen andre som er i en lignende situasjon! LYKKE TIL;-)

Skrevet

Been there - Vi har vært prøvere i 4 år og vært igjennom 4 IVF uten resultat.Forferdelig slitsomt og frustrerende, ikke minst. Det ble ikke funnet noe galt hos oss. Jeg var gjennom alskens kurer og undersøkelser og mannen avla sædprøve. Nå i høst har jeg bare tilfeldig tatt med kontakt med androlog (mannens gynekolog) for å sjekke han......hos ekspert. Og gjett hva de fant ut! Han har altfor dårlig sæd tom til IVF pga en infeksjon i ung alder. Ved hjelp av antibiotika og pergotime skal det nå kanskje få gå riktig vei med kvaliteten og vi kan prøve selv......igjen. Derfor er jeg her nå. SÅ mitt råd er: Sjekk mannen nøyere, hos noen som har greie på det! Det er altfor dårlig sjekk av mannen i forkant av IVF....

Skrevet

Skjønner deg godt turbo.

Vi vurderer å gjøre akkurat det samme selv her.

Bare at vi kommer til å bruke det neste året på å bygge hus, så vi blir nok vanlige prøvere til huset står oppe.

Skal sette av en del penger etter leilighetssalget, så vi kan kjøre noen intensive runder med hjelp.

Skal du til ivf, eller inseminasjon?

Håper du slipper å vente alt for lenge.

Krysser likevel fingrene for at dere lykkes på egenhånd mens dere venter. Mange som gjør det ;)

Skrevet

Hei.

Jeg ga også opp prøvingen og overlot alt til Riksen. Ingen feil var funnet ved noen av oss heller. Etter lap fikk vi tilbud om å prøve inseminasjon mens vi ventet på tid til ivf. Vi hadde to forsøk i vår, uten resultat. Etter sommeren tenkte vi prøve et inseminasjonsforsøk til før ivf, men mensen kom aldri. Tror du ikke vi hadde greid det helt på egenhånd!!! Uten at vi egentlig hadde prøvd også, for i våre hoder var det nå Riksen sin jobb... Utrolig deilig :) Så ikke gi opp, det er fortsatt håp :)

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...