Luna** Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er i full planlegging med dåp. Men lurer på noe... Inviteres det til kirke?? Eller til maten?? Regner med det er til kirke... Kan huske at vi har blitt invitert til maten når vi er invitert til bryllup, konfirmasjon... Eller er jeg på viddene??
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Står på kortet hvilken kirke man skal møte i Ihvertfall var det det på de korta vi kjøpte.
tina_mor Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Vi skrev på kortene: Inviteres til dåp i "kirke NN kl 11", og etterpå er det selskap hos bestemor i Drammensveien (eller hvor dere skal ha det) hehe De aller fleste vil vel gjerne komme til kirken først vil jeg tro, så reiser man samlet til selskapet etterpå
nurket4a Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Hei. Jeg bestilte på eurofoto m/ bilde av lillegutt. Der lager man sin egen tekst. Hvor jeg skrev hvilken kirke og tidspunkt, og at det kl 13.30 ble servering hos mine foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå