stratosen_er mamma_ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 jeg er født 13.04.83... han 13.09.79 når blir vi gravide??går d bra da??evt kjønn?? får du opp noe på den nye jobben min, går d bra?? tusen takk sunze:) klem
Sunze Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei der :-) Tror jeg har sett nicket ditt her inne en del ganger uten at du har fått noe svar... Den nye jobben din : du kommer til å føle deg veldig tilfreds både med utfordringene, ansvarsområdene og det kollegiale. Du er nok i deg selv - senk kravene litt i forhold til hva du skal prestere på jobb. Så jobben går veldig bra Graviditet : får inn graviditet til våren, nærmere bestemt april/mai. Svangerskapet kommer til å gå bra - fullendt. Eneste "store" plagen blir halsbrann. Lykke til videre :-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 takk sunze... håper jeg blir gravid før da men....halsbrann kan jeg nok komme til å bli plaget med ja:) ser du om jeg får et barn før jul til neste år da?? tusen takk igjen:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 dytte... please?
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 *SUKK* da kommer jeg seriøst til å dø hehe...vente sååå lenge...jaja..jeg som trodde det skulle klaffe snart... men hva ser du ang jobb og mannen min? han er født 13.09.79...får han jobbtilbud?bør han bytte jobb??eller bli der han er=?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå